Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Magen min er 2-delt Ev valk over navlen og en under navlen. Livmora presser fram valkene slik at disse blir mer framtredende, den runde fine magen kommer visst ikke denne gangen ( uke 26 nå). Var slank med litt overflødig hud etter forrige svangerskap før gravididteten. Flere som har hatt slike mager? Ble de finere etterhvert?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 Jeg hadde det litt slik. Siktes ikke det var noe pent. Så jeg føler med deg. Jeg kan fortelle hva jeg gjorde. Jeg brukte hold in strømpebukse. Det hjalp meg til å få en finere figur og jeg kunne ha på meg inntilsittende klær igjen. Pierre Robert som du får kjøpt på dagligvarer. Kjøp en str. Større enn du pleier, dra litt i den øverste delen og du klarer å dra den helt opp under bh en. Jeg er ikke slank så det går helt fint selv om du har litt ekstra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå