Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Lillegutt er 2 uker gammel og sliter veldig med luft i magen til tider. Noen tips til å unngå dette? Eller få redusert det? Stakkar'n har jo veldig vondt... :-/ Kan ikke se det er noe i kostholdet mitt heller, da jeg spiser og drikker som vanlig. Har redusert på brusen da.
2 hjertegull :) Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 Prøv å holde deg unna melk i tillegg til brus. Så drar du rett til helsekosten og kjøper pro-biotika pulver. Pass på at det er for babyer! Den oppbevares i kjøleskap, så du må sikkert spørre etter den. Mini skal ha 1 gram (1/4 ts) en gang om dagen. Blandet i melk eller kokt avkjølt vann. Hjelper ikke det, tar du kontakt med osteopat eller manuellterapaut. Har vært hos osteopat med min, og hun anbefalte pro-biotikaen. Det er fordi tarmsystemet ikke er kommet skikkelig igang, og det er for lite av de bakteriene som 'spiser' gass. Hadde det ikke vært for at vi har de bakteriene i tarmen, så hadde vi steget til himmels alle og enhver! Abyene kan trenge litt hjelp til å få i gang systemet. Her fikk vi virkning samme dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå