Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Til ungene. Handla på Polarn o Pyret i helga; En lue, et sett forede regnvotter, en ulljakke + en ullbukse. 1076 kroner Dyyyrt! Coop Obs har vel minst like gode ullklær, kanskje?
Gråsonen Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 krabaten.no, coop obs og noe fra nøstebarn, liker fodt sparkebuksene uten fot til større barn også
☆☆☆ Skrevet 21. august 2012 #3 Skrevet 21. august 2012 Devoldfabrikken. Har outlet for devold og bergans (og moods of norway, men tror ikke man finner mye ull/uteklær til ungene der). Hun har fått så mye fra besteforeldrene at det ikke blir særlig med shopping på oss. Like greit, jeg synes ikke noe om shopping...
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #4 Skrevet 21. august 2012 Coop obs for det meste. De pleier å ha salg på janusulltøy noen ganger i året, og da hamstrer jeg, gjerne ull i store str som jeg legger av til de passer.Men handler også på reflex, bare barn, mikkel line osv. Alle disse har ullsalg flere ganger i året. Merker jeg kan spare MYE på å gjøre det sånn. Regntøy /dresser kjøper jeg på navigare. Vinterdresser med- uten for kjøper jeg der de har tilbud på troll, som forøvrig er favoritten pga den avtagbare ulldressen som hører til kjeledressen.
Ladybugg Skrevet 21. august 2012 #5 Skrevet 21. august 2012 Jeg er fornøyd med ull fra Cubus, Coop obs
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 21. august 2012 #7 Skrevet 21. august 2012 Kjøpte masse ull på coop obs i går (de har fine priser nå), i tillegg hadde Babyshop 50% på ull i forrige uke. Er forresten også veldig fornøyd med ulldressen til både NameIt og Tom&Trine (Sparkjøp). Så nå er ungene her i huset klare for høsten, eneste vi mangler er vintersko
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #8 Skrevet 21. august 2012 Jeg også kjøper det på salg og gjerne noen størrelser farm i tida. Er man flink å kjøpe på salg her og der, så far man til rundt halv pris.
mrsrogaland. Skrevet 21. august 2012 #9 Skrevet 21. august 2012 Nøstebarn, barnas hus, sørbø og alt annet jeg kommer over på billigere butikker.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2012 #10 Skrevet 5. september 2012 På nettbutikken til Graveniid, www.graveniid.no De har myyyyyyke alpakkaullbukser som er supergreie å ha under parkdressen og regnklærne. Gensere har de også!
chryston Skrevet 15. september 2012 #11 Skrevet 15. september 2012 Har bestilt en god del hos nettbutikken www.maxdeal.no :-) De selger ull og høst/vinterklær fra Troll til reduserte priser. Har fått veldig god tilbakemelding fra barnehagen på kvaliteten Trollproduktene lillegutt har (regntøy, parkdress med avtagbart ullfor og ull undertøy), så er superfornøyd!! I tillegg har denne nettbutikken tøffe klær fra lego wear til gode priser!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 15. september 2012 #12 Skrevet 15. september 2012 Har kjøpt på en outlet butikk. De får inn alt mulig klær fra Cubus til omtrent halve prisen. Hadde masse merinoull på tilbud så da kjøpte jeg ullgensre og longs. Ellers synes jeg tom og Trine sitt ull er veldig bra .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå