Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Jeg har så smått begynt å tenke litt på juletider. Vår lille bolle vil da være rundt 8 uker og vi skal ta toget til Østlandet (vi flyr ikke fordi det blir en veldig lang omvei via Gardemoen med tanke på at det er 5 min fra togstoppet til min mors hus) Jeg pleier å ta ta toget selv men tenker med gru hvordan det vil være flere timer i familievognen med herjende unger (det er IKKE ment fornærmende til dere som reiser med barn!) og et spebarn som skal ammes. Noen som har noen tips? Familievogn eller vanlig? Tenker å ta morgentoget...
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 så lenge babyen er så liten så ser jeg ikke problemet. Verre med babyen min på 10 mnder så ikke vil sitte i ro ett minutt engang,DET hadde blitt slitsomt på tog
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #3 Skrevet 21. august 2012 Familievogner er ikke alltid så bråkete, har faktisk aldri opplevd det tror jeg. Hvis du vil ha plass til vogn så må du vel nesten velge familievogn? Men lang togtur med liten baby er null stress, med amming, soving i vogn eller bæresele. Verre når de blir litt større vil jeg si
Nirgal Skrevet 21. august 2012 #4 Skrevet 21. august 2012 Jeg har hatt med meg jenta mi på toget 3 ganger til og fra østlandet, hu er nå 4 mnd og vi reiser igjen i mårra. Det har gått kjempe fint, ene gangen var det litt bråkete pga vi satt rett utenfor lekerommet men stort sett er det bare å si ifra til barna at de ikke skal skrike og skråle så mye.. Best er det og å ta enten nattoget eller tidlig toget, for da er det ikke så mange barn med, men siden du skal reise i jula så er det sikkert masse folk uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå