Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Jeg er bare i uke 6, men helt siden uke 3 går jeg med konstant svak mageknip og litt mensmurring (har ofte hatt litt magetrøbbel før mensen tidligere også). Kan ikke huske at det var sånn under de to andre graviditetene. Må altså på do (nr 2) 4-5 ganger daglig. Er dette vanlig?
<3 2G <3 Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 Var sånn hos meg og, gikk over helt plutselig, og kan komme tilbake plutselig.
mammas skatter <3 Skrevet 21. august 2012 #3 Skrevet 21. august 2012 jeg fikk hardmage så måtte ta 2 kapsler med idoform classik daglig for å holde magen i orden. så å si heile første trimester. de er ufarlige siden det er melkesyre tabletter. så de burde du prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå