Gå til innhold

Gravid og magetrøbbel


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare i uke 6, men helt siden uke 3 går jeg med konstant svak mageknip og litt mensmurring (har ofte hatt litt magetrøbbel før mensen tidligere også). Kan ikke huske at det var sånn under de to andre graviditetene.

 

Må altså på do (nr 2) 4-5 ganger daglig.

 

Er dette vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var sånn hos meg og, gikk over helt plutselig, og kan komme tilbake plutselig.

Skrevet

jeg fikk hardmage så måtte ta 2 kapsler med idoform classik daglig for å holde magen i orden. så å si heile første trimester. de er ufarlige siden det er melkesyre tabletter. så de burde du prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...