Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Du er den eneste i venninneflokken som ikke er invitert i bryllupet? Vi er en gjeng med 7 jenter. Vi er som regel sammen alle sammen når det er jentekvelder eller byturer, og jeg og hun som nå skal gifte seg har en god tone og er gode venninner på disse kveldene, men vi er ikke så close at vi gjør ting sammen bare jeg og hun. Men det skal sies at det er ikke alle de andre 5 hun gjør det med heller. Uansett, alle er bedt i bryllupet, bare ikke jeg. Jeg føler på en måte at hun selv har valgt å ekskludere meg, og tror kanskje jeg ville følt meg dum i utdrikningslaget hvis det blir snakk om bryllupet, selv om jeg tenker at det egentlig er hun som burde føle seg teit som utelukker EN av seks venninner. (De skal heller ikke ha noe "høybudsjettbryllup" så det hadde ikke kostet dem så mye å be meg, ikke har jeg følge heller så det er egentlig bare leit og tragisk) Er jeg sær hvis jeg ikke gidder å bruke penger på å drikke henne ut heller?
Mrs. Bouquet Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 Jeg hadde bare vært glad for at jeg hadde en unskyldning til å slippe unna både det og bryllupet.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #4 Skrevet 21. august 2012 Nei, jeg hadde aldri funnet på å gådd. Synes egentlig det er rart at du er invitert i utdrikningslaget da, trodde det var forbeholdt bryllupets gjester?
petite fleur Skrevet 21. august 2012 #5 Skrevet 21. august 2012 Utdrikningslag er ikke forbeholdt bryllupets gjester, nei. Når det er sagt: Jeg ville heller ikke gått når du er den eneste som er ubedt. Tankeløst!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #6 Skrevet 21. august 2012 Jeg hadde gått hvis det var et bra opplegg. Utdrikkningslagene er jo ofte morsommere enn bryllupene uansett. Hun måtte sikkert bare sette en grense et sted. Så ble det ved deg. Ligger nok ikke noe vondt i det.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #7 Skrevet 21. august 2012 Det er ikke bare forbeholdt gjestene . Jeg hadde nok ikke gått. Du er god nok til å være med på spleiselaget , men ikke i bryllupet. DET hadde jeg ikke giddet. Man utelater ikke EN og innviterer alle de andre, det er gjerne sånn man gjør på barneskolen når man er ung og uvitende, og har foreldre som følger dårlig med.
SmellyCat Skrevet 21. august 2012 #8 Skrevet 21. august 2012 Jeg har lest her inne flere ganger at utdrikkningslag ikke er forbehold de som er invitert i bryllupet, men jeg hadde aldri bedt noen i utdrikkningslag som ikke var invitert i bryllup. Hva ER det da? Vi kjenner ikke hverandre så godt at du får komme i bryllupet mitt, men det er flott om du vil betale en del for at jeg skal få en super fest før bryllupet? Helt fjernt syes jeg. Og ja, det er noe annet om man har et bryllup med BARE nærmeste familie, da er som regel ingen venner bedt i bryllupet og alle stiller på samme grunnlag. Men å eksludere en, eller to fra bryllupet med invitere dem kun i utrdikkningslag? PINLIG!
SmellyCat Skrevet 21. august 2012 #9 Skrevet 21. august 2012 Så for å svare på spørsmålet ditt (kremt), nei jeg hadde ikke gått i det utdrikkningslaget.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 21. august 2012 #11 Skrevet 21. august 2012 Nope, i dette tilfellet hadde jeg ikke gått. Snodig tankegang av venninna di......
what a drittkjerring Skrevet 21. august 2012 #12 Skrevet 21. august 2012 Rimelig spesielt! Hadde absolutt ikke gått
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #13 Skrevet 21. august 2012 Du er jo på en måte med på å ekskludere deg selv enda mer fra gjengen ved å ikke gå i utdrikkingslaget. Men skjønner godt at du er såret, det hadde jeg også vært.
Gjest ronja røverdatter Skrevet 21. august 2012 #14 Skrevet 21. august 2012 Mitt utdrikningslag var et selskap for nære og ikke fullt så nære venninner, men så kostet det ikke haugevis av kroner å være med heller da. Det var en kjekk ettermiddag / kveld for meg og folk som betydde noe for meg og som kanskje ikke var med i bryllupet. Jeg hadde bare noen få nære venner i bryllupet, men ville nok ikke ha valgt fem av seks i en venneflokk. Om jeg "måtte" ha alle de fem andre, hadde jeg nok tatt med den sjette også. Men hadde jeg vært deg, hadde jeg hevet meg over det og gått i utdrikningslaget om det ikke koster for mye penger.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 21. august 2012 #16 Skrevet 21. august 2012 Da hadde jeg ikke gått. Jeg hadde i stedet priset meg lykkelig for å slippe å være med på utdrikningslag, aller mest fordi jeg anser utdriknings-/utdritningslag som noe stort tull.
fersk prøver Skrevet 21. august 2012 #17 Skrevet 21. august 2012 Jeg og mannen min har utrolig mange venner, vi kunne ikke be alle i bryllupet, men på utdrikkingslaget mitt var det jo rom til mange Så hadde det vært jeg som skulle drikkes ut, og ikke hadde hatt anledning til å be deg i bryllupet så hadde jeg nok satt pris på om du kom på utdrikkingslaget Men det er opp til hver enkelt om man vil... Gjør det du føler er riktig, ikke på bakgrunn av om du er bedt i bryllupet eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå