Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Dette blir noe ett skikkelig sutreinlegg, men jeg ble overaskende skuffet. "Stebroren" min ble pappa foen noen mnd siden og skal ha dåp om 2 uker og vi ble ikke invitert Vi har aldri bodd sammen, jeg var flyttet hjemmenfra da foreldrene våre ble sammen, men han var jo bare 10 år, så føler vel at jeg har hatt endel med han å gjøre de siste 18 årene. Vi har ikke god kontakt, treffes hjemme når jeg er på ferie o.l (jeg bor langt hjemmenfra) Han har blitt invitert i dåp til begge mine barn og alle dåper, konfirmasjoner, bryllup o.l til mine søsken. Han har altså aldri blitt ekskuldert av oss. Nå er det altså hans tur og INGEN av oss søsken er invitert... Jeg ble rett og slett såret ja Sånn, sutret fra meg
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 min stebror inviterte aldri meg i noen selskaper, men så har jeg ikke noe kontakt med han eller broren hans. jeg er bare glad for å slippe å være sammen med den delen av familien
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #3 Skrevet 21. august 2012 Hadde også blitt såret Men nå vet du ihvertfall hvor du har han. Så da er det bare til å kjøre samme løp i fremtiden, så sant du ikke føler veldig for å be han i sosialse sammenhenger, selv om han tydeligvis ikke inkluderer deg og din familie.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #4 Skrevet 21. august 2012 Hadde også blitt såret, var netopp i en dåp hvor fadderene ikke var invitert til selskapet de gikk ut og spiste helgen etter uten barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå