Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Synes jeg ser trynet hennes over alt nå. Og ikke pga hennes musikalske prestasjoner. Kjenner at jeg er lei av hele dama allerede... Nå skal hun være med i Skal vi danse, og er tøff i trynet og sier at hun er flink til å danse. Håper hun danser seg rett ut av konkurransen i løpet av de første par episodene.
LuksusLiv Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 Jeg liker henne jeg, syns hun er ei flott jente. Skulle ønske jeg var like selvsikker. Hun er i en helt annen klasse enn Tone i hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #3 Skrevet 21. august 2012 Jøss, har mannen din sagt at han har lyst på henne siden du har så mye imot henne...?
Gjest ronja røverdatter Skrevet 21. august 2012 #4 Skrevet 21. august 2012 Ikke pga hennes musikalske prestasjoner? Hva mener du med det?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #5 Skrevet 21. august 2012 Jøss, har mannen din sagt at han har lyst på henne siden du har så mye imot henne...? Hehe, nei:-)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #6 Skrevet 21. august 2012 Nå kan vel ikke H.S sammenlignes med Tone av den enkle årsak;førstnevnte har en karriere før hun entret rampelyset! Forøvrig er jeg enig med deg- hun burde absolutt lyve å si hun ikke kan danse! Tenk å være så frekk å fortelle at en kan danse litt;-)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #7 Skrevet 21. august 2012 Nå kan vel ikke H.S sammenlignes med Tone av den enkle årsak;førstnevnte har en karriere før hun entret rampelyset! Forøvrig er jeg enig med deg- hun burde absolutt lyve å si hun ikke kan danse! Tenk å være så frekk å fortelle at en kan danse litt;-) Ja hun hadde en karriere, men hva er karrieren hennes nå? Ikke musikk, men intervjuer og artikler om mannfolk, klær og rosa ting i leiligheten sin. Det handler ikke om musikk lenger, bare overfladisk fjas, akkurat som Tone. Taktisk er det ikke smart å si på forhånd at man er flink til å danse og forventer å komme langt. Da skaper man forventninger og man ryker ut tidlig. Se på feks Rachel Nordtømme, som kunne danse men likevel røk ut pga trynefaktor.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #8 Skrevet 21. august 2012 Muligens fordi hun strengt tatt ikke er sanger, men låtskriver? Trengs de også vet du, og jaggu tjener de bedre også Sørvaag er dyktig, og Aamli er pen (sånn egentlig burde hun vært modell, ikke sanger hun heller)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #9 Skrevet 21. august 2012 Håper ikke det....Tone er bare kvalm rett og slett.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 21. august 2012 #10 Skrevet 21. august 2012 Jøss, har mannen din sagt at han har lyst på henne siden du har så mye imot henne...? Du, altså, man trenger ikke å være sjalu og misunnelig for å synes at enkelte kjendiser ikke duger? Typisk DiB/BiM, med en gang man mener at noen ikke passer til oppgaver de gjør, så er det fordi man er misunnelig. Ikke alle vil ha rosa fjas, kjas, overfladisk jetsetliv og lignende. Jeg trives godt med mitt nesten a4-familieliv. Har forresten ingen formening om Hanne Sørvaag, siden jeg ikke leser sladreblader og lignende.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #11 Skrevet 21. august 2012 Jøss, har mannen din sagt at han har lyst på henne siden du har så mye imot henne...? Du, altså, man trenger ikke å være sjalu og misunnelig for å synes at enkelte kjendiser ikke duger? Typisk DiB/BiM, med en gang man mener at noen ikke passer til oppgaver de gjør, så er det fordi man er misunnelig. Ikke alle vil ha rosa fjas, kjas, overfladisk jetsetliv og lignende. Jeg trives godt med mitt nesten a4-familieliv. Har forresten ingen formening om Hanne Sørvaag, siden jeg ikke leser sladreblader og lignende. Takk! HI
petite fleur Skrevet 21. august 2012 #12 Skrevet 21. august 2012 Om denne Hanne Sørvåg er den nye Tone damlie vet jeg ikke, men for mitt vedkommende er hun det i alle fall ikke; Jeg aner nemlig ikke hvem Hanne Sørvåg er :-) (Men ser ikke på skal vi danse osv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå