Gå til innhold

Hvordan få tilbake gnisten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en suveren mann som stiller opp på mange måter. Han er distre og glemsk, så jeg går mye rundt å minner han på alt mulig han skal huske. Den siste tiden har det sammen med mye annet nytt og utfordrende i livet tatt vekk noe av gnisten min. Blit litt robot og har klarer ikke helt å være en kjæreste eller nyte så mye.

Han lover å ta tak det som er hans ansvar, slik at jeg ikke skal fly rundt som moren hans, men jeg kjenner at det trengs noe mer for å få fyr i peisen min igjen. Oppstart på p piller gjør meg også en del mer likegyldig mtp den intime delen, men jeg kan ikke kutte ut disse, så jeg må finne en løsning på min egen innstilling.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ville revurdert p-pillene. P-piller og minipiller har alltid forandret humøret mitt og gjort meg likegyldig generelt og deprimert. Når det gjelder robotdelen vet jeg faktisk ikke, jeg sliter selv med å finne gode mestringsstrategier for hvordan jeg skal håndtere sliten robot-modus.

Skrevet

Det er jo sånn at p-pillene kan få kvinner til å endre totalt hvilke menn de tenner på, så helt ærlig ville jeg vurdert å bytte til noe annet. Selv har jeg kobberspiral fordi hormoner ikke er snille med meg. Vedrørende maset med å minne han på om ting, ville jeg sluttet med det øyeblikkelig. Ha heller en beskjedtavle i gangen, felles avtalebok og lignende, og gjør det til en vane å ta fem minutter etter frokost til å skrive ned nye ting og nevne det som må huskes den aktuelle dagen. Så får han selv der og da sette alarm på telefonen sin for å for eksempel huske at han skal mate Fido klokka 3.45, handle brød, melk og ost klokka 4.30, og hente Ulf Gaute etter fotballtreninga klokka 6. Når dette blir en rutine, trenger du ikke mase mer. Jeg er ganske sikker på at han ikke synes mas er mer sexy enn du gjør. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...