**lykke!!** Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 I dag befinner jeg meg i Tromsø for første gang, har fri til i ettermiddag, er det noe spennende her?? Har med baby på 7 mnd!
Musemorbr / Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 Nettsiden tromsoby.no har kanskje noen tips. Jeg har ikke vært der selv på en del år, og aldri med barn. Ønsker deg en fin dag.
Kremtopp Skrevet 21. august 2012 #3 Skrevet 21. august 2012 Kjøpesentrene (jekta og nerstranda er best) er jo en ting, ellers har du jo polaria eller polarmuseumet :-) regner med du kanskje synes at hoppeloppeland ikke passer til baby på 7 mnd(?), den ligger uansett bortenfor Jektasenteret i nærheten av flyplassen.
**lykke!!** Skrevet 21. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2012 Takk for svar, vi starter med kaffe og shopping!! Hoppeland tror jeg vi får vente en stund med, hihi:)
petite fleur Skrevet 21. august 2012 #5 Skrevet 21. august 2012 Hvis du liker interiør bør du få med deg Britts boutique + Marie og Edvard, begge i Storgata. På Knoll og Tott får du verdens beste baguetter, ferske og varme. På Aunegården må du stoppe og spise kake. Kunne skrevet masse mer, men har febersyk gutt på fanget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå