Gå til innhold

Noen fra Halden her?


Athine

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

jeg er fra halden :)

 

jeg er født og oppvokst her, og må si jeg trives veldig godt her :) har prøvd å bo i andre byer, men altid endt opp med å flytte tilbake :)

 

hvor har du tenkt å flytte fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er fra halden :) jeg er født og oppvokst her, og må si jeg trives veldig godt her :) har prøvd å bo i andre byer, men altid endt opp med å flytte tilbake :) hvor har du tenkt å flytte fra?

 

Bare Sarpsborg hehe så ikke så langt, men har bodd i Sarpsborg, Fredrikstad og Oslo, alltid følt at Halden og Moss er sååååå langt. Men nå har vi da tatt steget og flytter til Halden om ei uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende da :) hvor i halden flytter dere da?

 

sarpsborg er ikke så lang nei :P håper du trives like godt som det vi gjør her da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende da :) hvor i halden flytter dere da? sarpsborg er ikke så lang nei :P håper du trives like godt som det vi gjør her da :)

 

Ja vi gleder oss til det, får jo endel større plass også :) Marcus Thranesgate heter gata :) Kommer garantert til å trives tror jeg, deilig å bo mer sentralt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet hvor det er :) jeg bor litt utenfor sentrum jeg da :) trives best utenfor byen :) er du kjent i halden fra før eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vet hvor det er :) jeg bor litt utenfor sentrum jeg da :) trives best utenfor byen :) er du kjent i halden fra før eller?

 

 

Finnes ikke kjent i Halden overhodet, tror jeg kan telle på ei hand hvor ofte jeg har vært der :) Ja jeg er også vant til å bo utenfor sentrum, men funnet ut at sålenge jeg ikke har sertifikat blir det faktisk deilig å bo litt mer sentralt, men hadde aldri orket det i en storby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, men halden er heldigvis ikke så stor, så blir nok fort kjent skal du se :)

 

jeg har heller ikke lappen, men bussen går rett på utsiden av døra her, og hvis jeg vil gå, så er det bare 20min til byen :)

 

får håpe dere trives godt i ny by og ny leilighet da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, men halden er heldigvis ikke så stor, så blir nok fort kjent skal du se :) jeg har heller ikke lappen, men bussen går rett på utsiden av døra her, og hvis jeg vil gå, så er det bare 20min til byen :) får håpe dere trives godt i ny by og ny leilighet da :)

 

Tar vel ti minutter å gå til sentrum fra oss så er en deilig spasertur :) Vi gleder oss veldig, blir godt å komme inn og i orden. Ser jo at vi har jo termin nesten samtidig ;) Jeg har ti dager etter deg, men føler de har bommet med 14 dager. Kanskje havner vi inn samtidig også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er deilig når ting begynner å ta form, er litt morro å flytte inn i ny leilighet også :)

 

ja, så vi hadde termin nesten på likt, så ikke umulig vi havner inn på likt ;)

 

er dette ditt første barn eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gøy med nytt, men slitsomt å flytte hehe. Ja det er vårt første, da ingen av oss kunne få barn hehe så man skal ikke stole på hva leger sier har jeg funnet ut ;) Du har barn fra før? Gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gøy med nytt, men slitsomt å flytte hehe. Ja det er vårt første, da ingen av oss kunne få barn hehe så man skal ikke stole på hva leger sier har jeg funnet ut ;) Du har barn fra før? Gammel er du?

 

 

ja, er slit å flytte, men kos å drive å sette ting på plass syns jeg da ;)

 

er ikke altid leger har rett nei ;) glad på deres vegne at dere ble gravide da :) har dere prøvd lenge?

 

jeg har en gutt på 2,5 fra før, og nå får vi en jente, det blir kos .)

jeg er 27, enn du?

 

og vet dere om dere får gutt eller jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gøy med nytt, men slitsomt å flytte hehe. Ja det er vårt første, da ingen av oss kunne få barn hehe så man skal ikke stole på hva leger sier har jeg funnet ut ;) Du har barn fra før? Gammel er du?
ja, er slit å flytte, men kos å drive å sette ting på plass syns jeg da ;) er ikke altid leger har rett nei ;) glad på deres vegne at dere ble gravide da :) har dere prøvd lenge? jeg har en gutt på 2,5 fra før, og nå får vi en jente, det blir kos .) jeg er 27, enn du? og vet dere om dere får gutt eller jente?

 

Ja sant det, koselig når ting kommer på plass :) Nei vi har aldri prøvd fordi jeg har fått beskjed at eneste mulighet var prøverør eller adopsjon og sambo hadde visst dårlige svømmere. Så vi hadde bestemt oss for ikke å få barn vi. Så var et sjokk å finne ut at jeg var 4 mnd på vei, men veldig koselig da :)

Så gøy med en av hver da :) Vi har vært på to ultralyder, men har en liten luring der inne vil ikke vise hva det er, men skal på 3D 25 september så får håpe de kan se det der :)

Jeg er 28 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja gøy med nytt, men slitsomt å flytte hehe. Ja det er vårt første, da ingen av oss kunne få barn hehe så man skal ikke stole på hva leger sier har jeg funnet ut ;) Du har barn fra før? Gammel er du?
ja, er slit å flytte, men kos å drive å sette ting på plass syns jeg da ;) er ikke altid leger har rett nei ;) glad på deres vegne at dere ble gravide da :) har dere prøvd lenge? jeg har en gutt på 2,5 fra før, og nå får vi en jente, det blir kos .) jeg er 27, enn du? og vet dere om dere får gutt eller jente?

 

Ja sant det, koselig når ting kommer på plass :) Nei vi har aldri prøvd fordi jeg har fått beskjed at eneste mulighet var prøverør eller adopsjon og sambo hadde visst dårlige svømmere. Så vi hadde bestemt oss for ikke å få barn vi. Så var et sjokk å finne ut at jeg var 4 mnd på vei, men veldig koselig da :)

Så gøy med en av hver da :) Vi har vært på to ultralyder, men har en liten luring der inne vil ikke vise hva det er, men skal på 3D 25 september så får håpe de kan se det der :)

Jeg er 28 :)

 

bra ting ordnet seg for dere depå den naturlige måten da :) og at du nå har et lite mirakel i magen <3

vil nok tro det var et sjokk, jeg var jo mellom 3 og 4mnd på vei når jeg fant det ut med førstemann så...

 

får håpe dere ser mer på 3D ultralyden dere skal på da :) skal ha enda en 3D jeg da, siden bildene fra den første ble så utrolig dårlige :( men det var uansett en fantastisk opplevelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gøy med nytt, men slitsomt å flytte hehe. Ja det er vårt første, da ingen av oss kunne få barn hehe så man skal ikke stole på hva leger sier har jeg funnet ut ;) Du har barn fra før? Gammel er du?
ja, er slit å flytte, men kos å drive å sette ting på plass syns jeg da ;) er ikke altid leger har rett nei ;) glad på deres vegne at dere ble gravide da :) har dere prøvd lenge? jeg har en gutt på 2,5 fra før, og nå får vi en jente, det blir kos .) jeg er 27, enn du? og vet dere om dere får gutt eller jente?
Ja sant det, koselig når ting kommer på plass :) Nei vi har aldri prøvd fordi jeg har fått beskjed at eneste mulighet var prøverør eller adopsjon og sambo hadde visst dårlige svømmere. Så vi hadde bestemt oss for ikke å få barn vi. Så var et sjokk å finne ut at jeg var 4 mnd på vei, men veldig koselig da :) Så gøy med en av hver da :) Vi har vært på to ultralyder, men har en liten luring der inne vil ikke vise hva det er, men skal på 3D 25 september så får håpe de kan se det der :) Jeg er 28 :)
bra ting ordnet seg for dere depå den naturlige måten da :) og at du nå har et lite mirakel i magen <3 vil nok tro det var et sjokk, jeg var jo mellom 3 og 4mnd på vei når jeg fant det ut med førstemann så... får håpe dere ser mer på 3D ultralyden dere skal på da :) skal ha enda en 3D jeg da, siden bildene fra den første ble så utrolig dårlige :( men det var uansett en fantastisk opplevelse ;)

 

Ja det var jo et sjokk, men et gledelig sjokk nå ;)

Må du betale for ny 3D da? Gleder oss masse til den. Men nå havnet jeg på sykehuset forrige dagen fordi jeg ramlet rett på magen, og på ultralyden der sa hun at hun trodde det ble ei jente, og jeg som var sikker på at det var gutt :) Men alt er ihvertfall bra og det er det viktigste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må betale for ny 3D ja, skal ta den på et annet sted, var jo på volvat i frdrikstad sist, og nå skal jeg på det gule huset i moss :)

 

uff da, var bra det gikk bras med deg og den lille :)

jente ja, koselig det da :) jeg var ganske sikker på jente helt i begynnelsen, så begynte jeg å tippe over og tro det var gutrt, men ultralyden viste såvisst jente så :) ble veldig glad for det, selvom begge deler hadde vært hjertelig velkommen :)

 

har dere begynt flyttinga enda da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må betale for ny 3D ja, skal ta den på et annet sted, var jo på volvat i frdrikstad sist, og nå skal jeg på det gule huset i moss :) uff da, var bra det gikk bras med deg og den lille :) jente ja, koselig det da :) jeg var ganske sikker på jente helt i begynnelsen, så begynte jeg å tippe over og tro det var gutrt, men ultralyden viste såvisst jente så :) ble veldig glad for det, selvom begge deler hadde vært hjertelig velkommen :) har dere begynt flyttinga enda da?

 

Vi skal på Det gule huset vi også, hørt kjempe masse bra om dem så får håpe det blir bra :) Jada alt var så bra så, gøy å se babyen på ultralyd en gang til da, og kjedelig å ligge et døgn til observasjon hehe. Det er en skikkelig rar følelse fordi jeg fra den dagen jeg fikk vite at jeg var gravid har vært 100% sikker på at det er gutt, så jeg ble jo ikke skuffet, men veldig overrasket når hun sa det var jente, så tror liksom ikke på det helt enda hehe Men vi blir jo like glade om det er jente selvfølgelig :) Vi har pakket ned mesteparten i gamle leiligheten nå, får nøklene i morgen, prøver å flytte alt på tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt treig til å svare til tider, har ikke fått vært så mye på pcen se, for har vært og hjulpet mormoren min, som nettopp har kommet hjem fra sykehuset etter hun har brekt lårhalsen. så da prøver jeg ihvertfall å få hjulpet henne så godt jeg kan :)

 

har egentlig hørt mye bra om det gule huset selv, så skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare bestilte der med en gang :P

 

kjenner igjen følelsen, jeg ble utrolig overassket selv, da jeg fikk vite det var en jente :) var nesten så jeg ikke trodde på det vettu :P så måtte be jordmora sjekke da vi var på 3D, og det var jo ingen tvil :)

 

dere har vell begynt flyttingen for fullt nå :) får håpe dere trives like godt som jeg gjør her da :) men halden er en utrolig fin by da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
er litt treig til å svare til tider, har ikke fått vært så mye på pcen se, for har vært og hjulpet mormoren min, som nettopp har kommet hjem fra sykehuset etter hun har brekt lårhalsen. så da prøver jeg ihvertfall å få hjulpet henne så godt jeg kan :) har egentlig hørt mye bra om det gule huset selv, så skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare bestilte der med en gang :P kjenner igjen følelsen, jeg ble utrolig overassket selv, da jeg fikk vite det var en jente :) var nesten så jeg ikke trodde på det vettu :P så måtte be jordmora sjekke da vi var på 3D, og det var jo ingen tvil :) dere har vell begynt flyttingen for fullt nå :) får håpe dere trives like godt som jeg gjør her da :) men halden er en utrolig fin by da :)

 

Så snill du er som hjelper til :) Nå er det jeg som er treg hehe gått i ett i 3 uker så nå er det deilig å ha flyttet, blitt ferdig med gamle leiligheten og nesten kommet helt i orden her. Trives veldig godt så langt ihvertfall :) Har du tatt ny 3D enda? Vi skal til tirsdagen, gleder meg masse, håper de kan bekrefte eller ihvertfall avkrefte at det er ei jente så vi er sikre :) Vil ordne litt ting klart. Hvordan er det med deg ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytte fra Sarpsborg til Halden hehe :) Sarpsborg er jo østfolds hjerte :) men Halden er en koselig by

 

Hehe glad i både Sarpsborg, Fredrikstad og nå Halden jeg, koselige byer alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...