hurraa Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 Lenge siden jeg var innom dette forumet, ca 6 år Har noen spm om noen vil svare. Fikk sterke mensmurringer da jeg var på ferie og måtte stoppe flere ganger for å hvile. trodde det var mensen, men den klm aldri. Er øm og har murringer i livmoren enda, ca 1 uke ettet. kan det vøre et tegn på at man er gravid? Noen som konstsnt er øm i livmoren? Ska ta test i morgen, men er nervøs og vil høre med dere angående dette...
solrose1 Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 Lenge siden jeg var innom dette forumet, ca 6 år Har noen spm om noen vil svare. Fikk sterke mensmurringer da jeg var på ferie og måtte stoppe flere ganger for å hvile. trodde det var mensen, men den klm aldri. Er øm og har murringer i livmoren enda, ca 1 uke ettet. kan det vøre et tegn på at man er gravid? Noen som konstsnt er øm i livmoren? Ska ta test i morgen, men er nervøs og vil høre med dere angående dette... Det kan tyde på at du er gravid.. har selv murringer 4 dag med murringer her..men ingen tr kommer..litt øm nederst i magen spes når jeg bøyer meg... blir spennende å høre hvordan det går med testingen din..oppdater gjerne. jeg tror du er gravid..lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå