Gå til innhold

skilsmissegrunn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei da, det er ikke SÅ ille, men akkurat nå er jeg på bristepunktet!

Jeg HATER snorking, og hva gjør mannen? Jo, han snorker! Ikke bare litt, men sånn gjentagene brøling fra magesekken og ut av nesa og munn samtidig. "snu deg rundt","legg deg på siden","bruk snorkesprayen din kjære".. Nada!! Øreproppene er i, men lyden trenger igjennom. "Åh, der ble det stille. Er han ferdig?" Neida, bare et lite pust i bakken.

Så da takker jeg for meg og tusler ut på sofaen med puta under armen.. God natt damer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, vet du hva! Hvis jeg hadde levd sammen med en mann som snorket så fælt hadde jeg hatt mitt eget soverom. Ferdig med det! Det funker dårlig å ikke sove om natten, og hvorfor skal DU sove på sofaen? Nei og atter nei!!

Skrevet
Nei da, det er ikke SÅ ille, men akkurat nÅ er jeg pÅ bristepunktet! Jeg HATER snorking, og hva gjør mannen? Jo, han snorker! Ikke bare litt, men sÅnn gjentagene brøling fra magesekken og ut av nesa og munn samtidig. "snu deg rundt","legg deg pÅ siden","bruk snorkesprayen din kjære".. Nada!! øreproppene er i, men lyden trenger igjennom. "Åh, der ble det stille. Er han ferdig?" Neida, bare et lite pust i bakken. SÅ da takker jeg for meg og tusler ut pÅ sofaen med puta under armen.. God natt damer!

Om det er skilsmissegrunn kan bare du svare pÅ, men har du vurdert eget soverom? Funker her:-) Jeg MÅ sove om natten, ellers blir jeg mannevond! Og snorking burde være lovlig grunn for drap, etter min mening...

Skrevet

Det er ikke noe galt i å sove på hvert sitt rom. Det har vi gjort lenge. Her er det jeg som snorker. Faktisk er det litt deilig å ha et rom som er bare mitt også :)

Skrevet

Hehe, brudd blir det ikke altså;-) Jepp, eget soverom DEFINITIVT! jeg kjenner at jeg har det sånn oppi halsen at selv et lite nesegrynt får meg til å grøsse!

Gjest sug lut
Skrevet

"Du snorker så det høres ut som noen har dødd i nesa di" fikk jeg høre i morges...

Skrevet

Gubben snorker også som et uvær. Prøver så smått å hinte til at "kanskje du skal gjøre alvor av all praten din om å begynne å trene litt?". Går på en måte ikke inn, der. (Han er nok litt overvektig. Han snorka ikke for 2 år siden, da han var i fin form).

Skrevet

"Du snorker så det høres ut som noen har dødd i nesa di" fikk jeg høre i morges...

Haha! Jeg tror mannen lider av det samme.. Det værste er at junior har arvet det. Jeg er omringet av snorkere!

Skrevet

Jeg tror jeg ville sendt mannen til legen (dersom han var brukbar ellers altså!) ;) Snorking er ikke noe man Må leve med. Er han overvektig? Har han pustestopp i søvne? Sy en tennisball inn i ryggen på t-skjorta hans (og tving ham til å sove med skjorta på...) mens du venter på at han får legetime og utredning for snorkingen ;)

Gjest sug lut
Skrevet
Haha! Jeg tror mannen lider av det samme.. Det værste er at junior har arvet det. Jeg er omringet av snorkere!
Men da har du gyldig grunn til å ta over barnerommet og legge snorkerne sammen - eget rom er jo topp! Jeg tror oppriktig at jeg ikke snorker så ofte, og jeg lar meg dyttevekke og snur meg så det hjelper, men i natt var det visst helt mørkt.
Skrevet

Gubben snorker også som et uvær. Prøver så smått å hinte til at "kanskje du skal gjøre alvor av all praten din om å begynne å trene litt?". Går på en måte ikke inn, der. (Han er nok litt overvektig. Han snorka ikke for 2 år siden, da han var i fin form).

Prøvd det samme med mannen her også. Ikke ang. trening, men at han kanskje burde få sjekket det opp. Men han har legeskrekk og går ikke til legen med mindre han mister et ben han så..

Skrevet
Prøvd det samme med mannen her også. Ikke ang. trening, men at han kanskje burde få sjekket det opp. Men han har legeskrekk og går ikke til legen med mindre han mister et ben han så..

Virker som en mannesak, det der. Gubben knakk ei tå da han løp etter ungen, og dunka den i en sånn forhøyning ved vedovnen. Dro ikke til legen før tåa var såpass hoven at han ikke fikk skoen på seg.... What can you say? Mannfolk!

Vet at gubben har søvnapnè, men det gidder han heller ikke sjekke opp.

JEG sover dårlig, for jeg ligger og hører etter på hvor lenge av gangen han slutter å puste, og pirker i ham hver gang det går for lang tid..

Skrevet

Jeg tror jeg ville sendt mannen til legen (dersom han var brukbar ellers altså!) ;) Snorking er ikke noe man Må leve med. Er han overvektig? Har han pustestopp i søvne? Sy en tennisball inn i ryggen på t-skjorta hans (og tving ham til å sove med skjorta på...) mens du venter på at han får legetime og utredning for snorkingen ;)

Tror nesten at jeg må kappe av han benet og få legen til å sjekke snorkingen i samme slengen.. :P han er ikke overvektig, røyker ikke og trener regelmessig, men noe galt må det jo være! Tennisball var ikke dumt du;)

Skrevet
Men da har du gyldig grunn til å ta over barnerommet og legge snorkerne sammen - eget rom er jo topp! Jeg tror oppriktig at jeg ikke snorker så ofte, og jeg lar meg dyttevekke og snur meg så det hjelper, men i natt var det visst helt mørkt.

Da er snorkekoret samlet og jeg kryper opp i en litt for liten seng full av bamser. Jeg kan vel sikkert snorke innimellom jeg også, men det får da være grenser!! Sov godt, DET skal i hvertfall jeg nå!

Skrevet

Fy faen!! Hiv han på huet og ræva ut av huset!!

Skrevet

Fy faen!! Hiv han på huet og ræva ut av huset!!

Der var du ja! Lurte på når du skulle dukke opp;)

Skrevet

Virker som en mannesak, det der. Gubben knakk ei tå da han løp etter ungen, og dunka den i en sånn forhøyning ved vedovnen. Dro ikke til legen før tåa var såpass hoven at han ikke fikk skoen på seg.... What can you say? Mannfolk!

Vet at gubben har søvnapnè, men det gidder han heller ikke sjekke opp.

JEG sover dårlig, for jeg ligger og hører etter på hvor lenge av gangen han slutter å puste, og pirker i ham hver gang det går for lang tid..

Mannesyndromet!!

Skrevet

Mine svigerforeldre har vært sitt soverom fordi svigerfar snorker så innmari. Fungerer helt fint for dem hvertfall:)

Skrevet

Min bestemors lege mente seriøst at hennes tidlige dårlige hørsel kom av bestefars ekstreme snorking, og det tror jeg på. Det er vanskelig å sove i samme hus. Tving mannen til lege, for har han søvnapne er det jo faktisk farlig, og langt mer viktig å sjekke opp enn selve bråket.

Skrevet

Jeg hørte en gang at snorking faktisk kan være farlig for helsen.

Har han prøvd snorkeplaster? De sier slike skal hjelpe. Har også en som snorker som om han har tenkt å innhalere hele tanngarden. Og her hjelper det ikke å dytte eller pirke i. Jeg sparker i leggene hans, men nå funker ikke det heller. Skulle han våkne så blir han kjempe fornærmet, for hvordan kan -han- snorke, han som er våken... -.-

Lykke til. Jeg har ikke noe bedre råd å komme med enn snorkeplaster, evt. en snorkeoperasjon. Holder på å bli en tanke gal selv.

Skrevet

Min mann ble snorkeoperert, med godt resultat. Anbefales å få sjekket om det kan gjøres noe med.

Skrevet

Ja, jeg skal nevne det for han i kveld. Enten kommer du deg til legen, eller så flytter jeg ut av soverommet. Og det tror jeg ikke at han vil, han får liksom litt ut av at vi deler seng kan du si! :P Men altså, fire timer søvn som i natt er IKKE holdbart! Trøtt.com

Og ja, snorkeplaster er utprøvd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...