Gå til innhold

Kjoler for damer med epleform og noen kilo for mye i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i Bergen finner man en butikk med kjoler/skjørt som passer til en med epleform og noen kilo for mye? Er størrelse 44, men ser større ut pga formen. Synes det er vanskelig å finne klær som passer min form

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen av kjolene med empireliv (høyt liv) fra Noa Noa er fine på epledamer. Jeg har også noen fra Container, og noen fra Fransa. Så lenge kjolen er avskåret under bysten (puppene), er det stort sett ok. Jeg kjøpte en nydelig kjole fra Cream i sommer, den har også empireliv.

Skrevet

Kanskje Kjoledamen har noe for deg? Google kjoledamen bergen, eller søk det opp på facebook. De skal ha en nettbutikk også, så du kan se utvalget før du evt drar dit. :)

Skrevet

Zizzi har jo noe, men kommer an på hvor fint det skal være

Gjest blåklokkevalsen
Skrevet

Har en del klær av merket fransa, cream og culture, både kjoler og tunika.

Lagunen har en butikk som bl.a fører culture, den heter BOUTIQUE NO. 6

Laksevågsenteret har en butikk som heter soho, som fører cream og fransa, men har hørt rykter om at den er nedlagt, og det er i såfall synd.

Ellers så har du fått gode tips over her.

Zizzi har også klær i den str du er ute etter. Nå har de fått inn en del nytt. De har butikk både på Bergen storsenter og åsane senter.

Skrevet
Zizzi har jo noe, men kommer an på hvor fint det skal være

Jeg har også eplefasong, og føler zizzi har veldig lite for oss. Er stort sett klær som gjør oss større fordi fokuset ser ut til å dekke mest mulig av rompe og lår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...