Gå til innhold

erfaring med BRITAX B-AGILE??


Anbefalte innlegg

Skrevet

skal for oss fungerer som en vogn nr 2...altså ikke en vogn vi skal ha med i skog og mark men som vi kan bruke på kjøpesenter og ta med til syden etc!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den ikke selv, men har god kjennskap til den. Vurderer sterkt å kjøpe den som nummer 2 vogn når nestemann kommer i desember. Den er utrolig god å kjøre, superenkel å slå sammen, lett å regulere i ryggen, samt at den bare veier 8 kilo. Og det beste er at den er veldig lik en "ordentlig" vogn. Så kan den brukes fra nyfødt. Det er plass til en softbag inni den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...