kommer nr3? Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 skal for oss fungerer som en vogn nr 2...altså ikke en vogn vi skal ha med i skog og mark men som vi kan bruke på kjøpesenter og ta med til syden etc!
Squirrel79 Skrevet 20. august 2012 #2 Skrevet 20. august 2012 Jeg har den ikke selv, men har god kjennskap til den. Vurderer sterkt å kjøpe den som nummer 2 vogn når nestemann kommer i desember. Den er utrolig god å kjøre, superenkel å slå sammen, lett å regulere i ryggen, samt at den bare veier 8 kilo. Og det beste er at den er veldig lik en "ordentlig" vogn. Så kan den brukes fra nyfødt. Det er plass til en softbag inni den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå