Gå til innhold

Noen som jobber på apotek?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sykepleier, men har så lite lyst å slite meg ut i jobben. Jobbe på sykehus er uaktuelt selv om det er drømmen, da det er for lang vei dit. Jobber i hj.spl og føler jeg allerede har vondt i ryggen til tross for styrketrening osv.

Så hvordan er det å jobbe på apotek?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er apotektekniker. Kjenner jeg i grunnen veldig kunne tenke meg en annen jobb. Tror det ofte er stor forskjell på hvor en jobber, og ikke minst hvilke ansvarsoppgaver en har. Jeg jobber på et travelt byapotek. Bemanningen vil de "på toppen" alltid skal bli lavere, men de kommer alltid med flere og flere krav( noe som vel er vanlig) til hva vi skal gjøre. Eks alltid 2 personer i skranken, alltid være oppdatert på prosedyrer og e-læringskurs med mer, mange krav til hva som skal sies til hver kunde osv, osv..... Listen er lang. Dette skal gjøres i arb.tiden, for overtid skal en jo ikke ha(personalkostnadene skal jo ned). Altså jeg synes det er et mas og jag om hva vi skal oppnå uten å få " noe igjen" for det. Dette var mye negativt. Men er lei nå etter utallige år :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...