Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 Håret, sminke og klær. Er du fornøyd? Får du noen kommentarer?
hysterika Skrevet 20. august 2012 #2 Skrevet 20. august 2012 Jeg "vingler litt", noen dager er jeg helt Noa Noa med søte, romantiske klær og snørestøvler. Andre dager, de fleste i de siste, er jeg helt klassisk med svarte bukser, skjorte og høye hæler. Alltid sminke, full pakke. Får ofte kommentarer, men sjelden på utseende, mer på personlighet og humør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå