Gå til innhold

Erfaring med Name It vinterdress?


Anbefalte innlegg

Gjest Gullguttene
Skrevet

Skal brukes på gutt, snart to år gammel.

God eller dårlig dress?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varm nok og alt det der. Men utrolig stiv, vannskelig å bevege seg i.

Skrevet

GRUSOM!!! Tykk, stiv og tung. Finnes utallige andre i samme prisklasse eller dyrere. Dressen kommer til p bli brukt mye, invester i en lettere som gjør det enklere for din lille 2 åring å bevege seg ute. Det finnes sikkert de som elsker den, men det er virkelig sant det jeg skriver. Jeg endte med å kjøpe ny i fjor til min da 2 åring. Kjøpte rima og vips kunne gutten bevege seg friere.

Skrevet

Ikke kjøp den. Forferdelig. De som sier den er bra kan umulig være mye utendørs eller ha prøvd noe annet

Skrevet

Dårlig dress. Forferdelig tung.

Gjest Gullguttene
Skrevet

Takk for svar. Vi hadde Reima ifjor, men syns det var en dyr dress da den ble lite brukt. Kun brukt et par ganger hjemme og muligens litt i barnahagen, selv om de nesten aldri er ute. Ser for meg årets dress skal være mer i bruk, så ender vel opp med en Reima i år også da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...