Gjest Gullguttene Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 Skal brukes på gutt, snart to år gammel. God eller dårlig dress?
Gråsonen Skrevet 20. august 2012 #2 Skrevet 20. august 2012 Varm nok og alt det der. Men utrolig stiv, vannskelig å bevege seg i.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #3 Skrevet 20. august 2012 GRUSOM!!! Tykk, stiv og tung. Finnes utallige andre i samme prisklasse eller dyrere. Dressen kommer til p bli brukt mye, invester i en lettere som gjør det enklere for din lille 2 åring å bevege seg ute. Det finnes sikkert de som elsker den, men det er virkelig sant det jeg skriver. Jeg endte med å kjøpe ny i fjor til min da 2 åring. Kjøpte rima og vips kunne gutten bevege seg friere.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #4 Skrevet 20. august 2012 Ikke kjøp den. Forferdelig. De som sier den er bra kan umulig være mye utendørs eller ha prøvd noe annet
Gjest Gullguttene Skrevet 20. august 2012 #6 Skrevet 20. august 2012 Takk for svar. Vi hadde Reima ifjor, men syns det var en dyr dress da den ble lite brukt. Kun brukt et par ganger hjemme og muligens litt i barnahagen, selv om de nesten aldri er ute. Ser for meg årets dress skal være mer i bruk, så ender vel opp med en Reima i år også da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå