vilværeanonym Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 Vi ønsker at pappa skal ta ut 4 uker pappapermisjon i gangen, altså tre perioder. I ene perioden skal jeg ha ferie og de 8 andre ukene skal jeg ut i arbeid. Hvordan går vi fram ang skjema med nav. Har fått beskjed om at nav 14-16.05 må fylles ut, utsettelse eller gradert uttak av foreldrepenger. Er det gradert uttak vi skal søke om da?? Mammapermisjonen skal jeg søke utsettelse på pga jeg går ut i arbeid før mine uker er brukt opp, slik jeg kan forlenge min permisjon.
3 nøtter til Askepott Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 Du kan ikke først har permisjon i f.eks 5 mnd og papparn i 1 mnd og så du i 2 mnd. Du må ta dine uker sammenhengende
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 21. august 2012 #3 Skrevet 21. august 2012 Vi har fått invilga nøyaktig det samme. Eg har full permisjon fram til januar. Deretter er det tre uker han, tre uker meg, tre uker han, tre uker meg, tre uker han. Resten meg. Det var ingen problem for Nav
tigergutt<3 Skrevet 21. august 2012 #4 Skrevet 21. august 2012 Tror det er utsettelse du skal søke om pga at du flytter den litt. Tror ikke NAV er problemet. Men det må gjøres en avtale med arbeidsgiver når permisjon skal deles opp. Dette fordi det noen ganger ikke er mulig for arbgiver å gi deg arbeid kun for tre uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå