Kæmma og trultene Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 Jeg lurer på hva dere mener om dette, jeg. Min eks har i noen måneder nå hatt et "friends with benefits"-forhold til ei som er ansatt på avdelinga til vår yngste datter. Det betyr at de blant annet har overnattet der alle sammen (hun har også barn) og de er der veldig mye. Jeg har ingenting imot at han får seg ny kjæreste (selv er jeg jo gravid på nytt med annen mann, selv om denne mannen ikke vil bli pappa...) men jeg kjente at akkurat det ble litt ubehagelig, med tanke på at hun til nå har vært ansvarlig på avdelingen til min datter, snakket med meg om litt mer personlige ting og sikkert hørt på hans festlige historier om meg og han og samarbeidet vårt. Hun er ikke den som tier stille heller, så er det noe hun har hørt kan det lett være at hun har sagt det videre. Jeg og eksen min er ikke kjempevenner for å si det sånn, men samarbeider jo. I tillegg merker jeg det er ubehagelig at eldstejenta kan ha plukket opp dette. Jeg selv har jo også besøk men da tar jeg det når barna er med faren sin, når de er med meg er det oss tre som gjelder og jeg holder alle typer av forhold utenfor - inntil det evt skulle skje noe "alvorlig" i fremtiden så klart. Er jeg rar som reagerer på det på den måten?
lowe+spire Skrevet 20. august 2012 #2 Skrevet 20. august 2012 Jeg synes ikke du er rar som reagerer på det. Personlig synes jeg det er noe uprofesjonelt av denne damen å blande jobb og privat slikt. Men de er jo voksne mennesker, og da er det vel ikke så mye å gjøre med det..
Kæmma og trultene Skrevet 20. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2012 Nei det er jo ikke noe å gjøre, og nå har jo min datter byttet avdeling. Men likevel, det ble veldig ubehagelig...
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 21. august 2012 #4 Skrevet 21. august 2012 Jeg hadde personlig IKKE likt dette. Men det er det som er så dritt med disse eksene, vi bestemmer ikke over dem. Men jeg personlig hadde jo ikke tenkt med fitta (hans tilfelle kukken) men hodet!
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 21. august 2012 #5 Skrevet 21. august 2012 Jeg synes ikke du er rar som reagerer på det. Personlig synes jeg det er noe uprofesjonelt av denne damen å blande jobb og privat slikt. Men de er jo voksne mennesker, og da er det vel ikke så mye å gjøre med det.. Men er det virkelig slik at man ikke kan forelske seg i barnehageansatte og lignende? Trodde ikke det var sånn jeg, at man måtte passe seg for hvilket yrke din kjære har og hvor han/hun jobber. Jeg forstår at du reagerer, men synes at du burde fokusere på DITT fremtid, og gå videre. Jeg husker også det var bittert da min eks fikk seg ny, finere, yngre og flottere dame, mens jeg satt der singel og alene (selv om jeg var helt ferdig med eksen for lengst og hadde null følelser igjen for ham. Det er bare slik at vi mange ganger ikke unner dem som har behandlet oss dårlig, lykke mens vi selv sitter der sønderknust og ensom. Lykke til med svangerskapet, og håper også at du finner den rette snart
November-spire-79 Skrevet 21. august 2012 #6 Skrevet 21. august 2012 Hvis jeg som barnehageansatt hadde fått et forhold til en far så hadde jeg fått sparken. Det står i min kontrakt Synes du har grunn til å reagere ja
Gjest FinogFjong Skrevet 21. august 2012 #8 Skrevet 21. august 2012 Dette hadde jeg tatt med styrer, og bedt om at vedkommende ikke får kjennskap til informasjon vedrørende min person overhodet. Dette ville innebært faglige drøftinger rundt mitt barns situasjon og/eller utvikling i tillegg til private forhold. Svært uprofft av vedkommende om hun ikke allerede har sagt ifra til leder, og sagt fra seg innsyn i ditt barn/deg. Det er en grunn til at det er noe som heter taushetsplikt..
**lykke!!** Skrevet 22. august 2012 #9 Skrevet 22. august 2012 Nei dette hadde ikke jeg heller likt. Utrolig uprofesjonelt av hun ansatte. Jeg hadde nok tatt det med styrer jeg. Mange barnehager har ekstremt strenge regler i forhold til dette.
anonym91 Skrevet 22. august 2012 #10 Skrevet 22. august 2012 hadde det vert ett seriøst forhold med denne dama som hadde starta før ongen begynnte i barnehagen så hadde det vert litt lettere. men ett useriøst forhold burde han hvertfall holdt barna utenfor. og ikkje tatt de med på overnatting. veldig uproft av dama og starte ett slikt forhold med tanke på jobben. menn er menn de tenker vell ikkje slik i det hele tatt desverre. men han burde sjønt at det blir rart for barnet og hvertfall vis det ikkje skulle vare
Fru Blåbær Skrevet 22. august 2012 #11 Skrevet 22. august 2012 Jeg synes at dette virker veldig uproffesjonelt. Dette er noe du absolutt kan ta opp med styrer.
Kæmma og trultene Skrevet 22. august 2012 Forfatter #12 Skrevet 22. august 2012 Takk for svar Vil bare si at jeg ikke har noe imot dama eller at eksen finner seg dame, det er lenge siden vi flyttet fra hverandre, og jeg var den som dro. Så det er ikke det det går på - og hadde jeg og eksen samarbeidet bra og han sluttet å uttrykke at han ikke mener jeg tenker på barnas beste, hadde det sikkert ikke gjort noe. Men i og med at situasjonen er som den er, og at jeg vet at han har diskutert feks samværsavtalen jeg og han har med henne - som ansatt i bhg - så kjenner jeg at det blir veldig veldig feil. Godt å høre at det ikke er jeg som er helt sprø - vet ikke om jeg kan gjøre noe egentlig, ta det opp med styrer vet jeg ikke helt om er noe vits i eller? Han jobber i bhg sjøl da, eksen, så det er litt rart at de ikke ser problemet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå