Gå til innhold

Skolebarn og skostørrelse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ei jente som snart blir 9 år. hun har vokst ganske raskt på beina. i dag kjøpte vi nye gym- og innesko. 37,5 og 37. jeg synes hun har store bein til å være jente.

Kanskje slutter hun å vokse tidlig?

Hvor store bein har deres skolebarn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hva som er normalt, men jeg kjøpte nettopp sko til min niese. Hun er 11år og bruker 40 i sko. Broren på 16 bruker 45 og søsteren på 6 bruker 30.

Skrevet

Gutten min på 8 år har 36, han er 138 cm høy

Gutten min på 11 år har str 40, han er 158 cm høy.

Eldste har hatt samme størrelse i over 1 år nå så de vokser heldigvis ikke i samme tempo lenger ;)

Skrevet

Jeg husker mine bein var ferdig utvokst i 5 klasse ( det som er sjette nå) Da var jeg 160 høy og hadde 42 i sko! Nå er jeg nesten 180, så nå "passer" beina til resten, men gikk virkelig på ski da jeg var lita....

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet
jeg har ei jente som snart blir 9 år. hun har vokst ganske raskt på beina. i dag kjøpte vi nye gym- og innesko. 37,5 og 37. jeg synes hun har store bein til å være jente. Kanskje slutter hun å vokse tidlig? Hvor store bein har deres skolebarn?

Gutten min på snart 8 bruker 35/36.

Skrevet

Gutten min på 8 år bruker rundt str 34. Datteren min på snart 11 bruker 37-38

Skrevet

gutten min på 7 bruker str.31.

Skrevet

gutten min på 7 bruker str.31.

Skrevet

SHit, store ben! Jeg er voksen og bruker 36!

Skrevet

Jenta mi på 6 bruker str 33, men så er hun lang også, mye lengre enn sine jevnaldrende.

Jeg var ferdig utvokst da jeg var 13, 1.80 høy og 42 i sko, så hun har å slekte på;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...