Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 Ei venninne som la den ut på FB og det er noe av det jeg har ledd mest av på lenge!! Må SES!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #2 Skrevet 20. august 2012 Link også jaaa. http://www.youtube.com/watch?v=YCiY1y3uJ3o&feature=share
LittLykkelig Skrevet 20. august 2012 #4 Skrevet 20. august 2012 Naw han var skjønn da. Sjelden man ser sånn selvironi og utstråling
I scream for icecream! Skrevet 20. august 2012 #7 Skrevet 20. august 2012 Haha, har hørt om den, men ikke sett den. Synes han er helskjønn! Og digger de som er helt med og synger og sånt.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #8 Skrevet 20. august 2012 Han har denne også: http://www.youtube.com/watch?v=h2Gcr0U47fI
Appelsindyret Skrevet 20. august 2012 #10 Skrevet 20. august 2012 HAHA! Jeg klarer ikke slutte å le!!! HahahahahahahahahahHahahahaha!!!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #11 Skrevet 20. august 2012 Han her lo jeg så innmari av... Han må jo være litt skada..
Mandalas Skrevet 20. august 2012 #12 Skrevet 20. august 2012 Merker at jeg ikke skjønner helt greia her i forhold til dere andre. Er dette hysterisk morsomt? Hæ? Ser jo selvsagt at han har på dameklær og gjør seg til, men hvor kommer liksom venstre side inn i bildet? Hvem er de, hvordan ser de han og bare hæ?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #14 Skrevet 20. august 2012 Fordi de er på chatroulette. Det er sånn at man chatter med folk med webcam også bytter man liksom litt på, da får de litt sjokk når han plutselig kommer fram på skjermen
LilleBille:') Skrevet 20. august 2012 #15 Skrevet 20. august 2012 Det heter visst Chatroulette. En nettside hvor man kan snakke med folk fra hele verden med webcam.
Voilà Skrevet 20. august 2012 #16 Skrevet 20. august 2012 Allerede før jeg åpnet tråden din visste jeg hvilken film du linket til. Den er hysterisk!
T&S&F Skrevet 20. august 2012 #17 Skrevet 20. august 2012 Hahaha... Den har jeg sett sååå mange ganger og får ikke nok
Voilà Skrevet 20. august 2012 #18 Skrevet 20. august 2012 Merker at jeg ikke skjønner helt greia her i forhold til dere andre. Er dette hysterisk morsomt? Hæ? Ser jo selvsagt at han har på dameklær og gjør seg til, men hvor kommer liksom venstre side inn i bildet? Hvem er de, hvordan ser de han og bare hæ? Chatroulette: Chatteside der man kan chatte med helt tilfeldige personer. Call me maybe: Verdenslandeplage atm.
Mandalas Skrevet 20. august 2012 #20 Skrevet 20. august 2012 Aha, chatroulette har jeg aldri hørt om.. Okey, da er den vel hakket morsommere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå