Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 Har pussa opp kjelleren og eine soverommet var det antydning til sopp i platene. Okt 2009 vart det greve rundt huset og ordnet opp. Og fra slutten av november var det varmeapparat i kjeller til april. Pga fråsten som var. Var 10 til 15 grade i kjeller heile vinteren. Starta og pusse opp kjeller i 2011 mai og ingen fukt da. Blir så gretten og det blir vel eit styr meg forsikringen. Typisk slost for å få nokre kroner der fra. Er det nokon andre som måtte slost for å få dekka eller gjekk det greit ?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #2 Skrevet 20. august 2012 Trodde du mente sopp i underlivet jeg...
Blabb00 Skrevet 20. august 2012 #3 Skrevet 20. august 2012 HAHAHAHA, jeg revner! Jeg var også sikker på at du mente sopp i underlivet! Genial "overtekst"..
CaptainHindsight Skrevet 20. august 2012 #4 Skrevet 20. august 2012 Nå er det tydelig at jeg har vært her for mye de siste dagene for jeg var også bombesikker på at du mente underlivsopp, eller "sopp i høna" som niesen min så vakkert kaller det
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #5 Skrevet 20. august 2012 HA HA Så underlivet dokkes kan etterlignes som kjeller. Tenk at KJELLER kan tolkes på mangen måter. Potete kjeller surt og uggent. ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ for eit underliv #2 og Gressenka ( ligger i Nikket )
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #6 Skrevet 20. august 2012 Kommer ann på hva som står i vilkårene til forsikringen det da
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 20. august 2012 #7 Skrevet 20. august 2012 Hahahaha var også 100% sikker på at når skulle vi frem med en diskusjon alle cansestenVS. Pevaryl hahaha!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #8 Skrevet 20. august 2012 Typisk Dib damer. Nicka her er kjent for og henge ut andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå