Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 jg er 11 uker på vei og finnes ikke morgenkvalm. men kvalmen kommer mellom 11-12 hver eneste dag og varer til jeg legger meg ca 23 hver dag.. vet det er normalt og være kvalm under svangerskapet men er det noen som har noen tips? Føler dette "ødelegger" litt på jobbsiden,ansatt i barnehage og der er det full rulle fra start til slutt.. men med kvalme fra rundt lunsj og ut arbeidsdagen så blir jg ekstra sliten og fort "lei og sur" hvis det er litt høyt nivå..
Gjest Tullmusa83 Skrevet 20. august 2012 #2 Skrevet 20. august 2012 Spiser du ofte nok? Jeg var kvalm helle svangerskapet å sykmeldt den månden kvalmen var som verst. Det som hjalp til en viss grad var å spise lite, men ofte selv om matlysten ikke var der. Med lite, men ofte mener jeg en halv brødskive annenhver time.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #3 Skrevet 20. august 2012 spiser ganske ofte ja. må ha mat imellom måltidene på jobben og spiser bra utover efta/kvelden hjemme. kjennes ut som jg er sulten hele tiden så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå