Gå til innhold

Hva er galt med sambo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det begynte for et par mnd siden, han var sur og irritabel. Begynte å snakke strengt til barna før han i det hele tatt var komt utav sengen. Nå er det liksom gått over til å brøle og kjefte til dem. Han tåler ingenting før det går over til kjefting. Dette går ikke utover meg, kun barna. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke la det oppstå situasjoner som gjør at han ikke skal kjefte, men han kjefter for hver minste ting.

Han er sliten og trøtt, vondt i nakke og skuldre, så jeg har sagt han bør gå til kiropraktor eller til en massør, men det vil han ikke. Jeg har også bedt han gå til lege for å ta noen blodprøver for å se om han kanskje mangler noe som gjør han sliten og derfor sint og irritabel. Han har IKKE vært sånn tidligere, dette er en stor forskjell fra den blide mannen min som aldri ble sint for noe som helst. Dette nekter han også, for han hater å ta blodprøver.

Hva skal jeg gjøre? Han skal til legen i morgen for å se på røngten bilder da han skadet kneet for en tid tilbake siden og jeg sa at jeg kunne bli med, men det ville han ikke for var redd jeg skulle tvinge han til å ta blodprøver! Nei, jeg prøver ikke å være mammaen hans, men synes det går for mye utover barna nå..

Og bare for å si det, så er han IKKE utro ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reagerer veldig på at hans sinne og temperament BARE går utover barna å ikke deg! Sorry, men de stakkars barna deres har ikke fortjent dette, jeg hadde nok sagt at han får sjerpe seg eller søke hjelp hvis ikke hadde jeg tatt med meg barna å flyttet.

Skrevet

Han kan ha problemer på jobben ,bli mobbet ol.Eller har han kanskje gjeld du ikke vet om? tydeligvis noe som plager han skikkelig og som han synes det er vanskelig å snakke om..

Skrevet

Ja, det er grusomt! Han går heller ikke på anabole steroider, som sagt så har an sprøyteskrekk... Kan heller ikke trene pga skaden i kneet.

Jeg sa han burde oppsøke psykolog idag, dersom han hadde problemer han ikke kunne snakke med meg om, men det bare fnyste han av. Ellers hjelper han til med husarbeid osv, men er passiv med andre ting, som å finne på noe med barna osv..

Skrevet

Gi ham ultimatumet: blodprøver eller at han skjerper seg ovenfor barna :P Fra spøk til alvor; det er jo ikke bra at han kjefter og smeller ovenfor ungene. Når han er rolig og tålmodig til vanlig blir det enda verre, det blir en stor kontrast for barna og kan gjøre de usikre på ham. Høres jo ut som han sliter med seg selv, og det er jo til hans eget beste å få sjekket ut om han er syk på noe vis. Vanskelig når de ikke vil til lege selvfølgelig, men har du prøvd å vinkle det dithen at barna blir skadelidende av oppførselen hans og at det er hans faderlige plikt å gjøre noe med det? Lykke til iallefall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...