Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 jeg bruker hvetemel, vann, salt, olivenolje og fersk gjær, kjøper noen ganger peppes pizzasaus til bunnen, norwegiaost og biff, kjøttboller, skinke, sopp og løk på toppen.. trenger noe nytt
anonymemammaen Skrevet 20. august 2012 #2 Skrevet 20. august 2012 http://www.passionforbaking.com/blog/2011/01/15/chicago-style-deep-dish-pizza/ Gjerne slik! Nam!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #3 Skrevet 20. august 2012 Liker å langtidskoke tomatsaus. Steker først bacon, tar det til siden og steker løk og hvitløk i baconfettet før jeg tilsetter tomatpure som jeg steker raskt. Så tilsetter jeg hermetisk hakket tomat, laubærblad, oregano eller annet krydder jeg liker og finraspet gulrot. Om blandingen blir for tørr tilsetter jeg litt av hva jeg måtte ha for hånden. Buljong, vann, ketchup, etc. Mot slutten av koketiden tilsetter jeg litt hakket bacon, fisker ut laurbærblad, krydrer med salt og pepper etter smak, litt sukker og sjekker krydderiet. Så smører jeg et godt lag på pizzabunnen (Som jeg liker å lage ferdig dagen før) Så ost og topping. Mannen liker det meste, men det går mye i pepperoni/ananas, bacon/tomat/oliven eller sopp/tomat/oliven.
sillyfilly og Olivia Skrevet 20. august 2012 #4 Skrevet 20. august 2012 Den passionforbaking pizza'en er nok nydelig. Åh det så godt ut. Jeg bruker og å langtidskoke tomatsaus med løk og hvitløk. Men tidligere har jeg gjort det uten bacon.
Elina Skrevet 20. august 2012 #6 Skrevet 20. august 2012 Lager alltid nesten Italiensk. Da med tynn bunn av vann, tørgjær eller surdeig, hvetemel og litt salt. Så har kan alle bestemme hva de skal ha på. Feks: hjemmelaget tomatsaus, mozarella og basilikum for en barnevennlig margarita. Eller: tomatsaus, løk, sopp, squash, pinekjerner, soltørket tomat og mozarella. Men mulighetene er mange:) Stekes i pizzaovn:)
Frøken Ubesluttsom Skrevet 20. august 2012 #7 Skrevet 20. august 2012 jeg bruker hvetemel, vann, salt, olivenolje og fersk gjær, kjøper noen ganger peppes pizzasaus til bunnen, norwegiaost og biff, kjøttboller, skinke, sopp og løk på toppen.. trenger noe nytt hvetemel, vann, salt, olivenolje og gjær, ketchup istedefor tomatpurre og røkt kjøttpølse i biter, mais og ost.... beste pizzaen jeg veit om
blå2010+rosa2013 Skrevet 20. august 2012 #8 Skrevet 20. august 2012 jeg og samboeren liker mye fyll så lager pizza med kjøttdeig, bacon, rødløk, paprika, sopp (som vi steker med pepper) og pepperoni på toppen. vi bruker tomatpure i bunnen og mexicana pizzasaus fra toro også masse ost
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå