Plutselig_gravid Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 Fy.... f så vondt!!! Full i feber og hele pakka. Har fått full styrke på antibiotika nå. Lurer på hvor lang tid det tar før man er bra og kan fungere i jobb igjen?
☆☆☆ Skrevet 20. august 2012 #2 Skrevet 20. august 2012 Ble innlagt da jeg hadde det, tilbragte åtte dager på sykehuset.
Musemorbr / Skrevet 20. august 2012 #3 Skrevet 20. august 2012 Uff stakkars deg! Det er det verste jeg vet, og ca like vondt som å føde, bare mer langvarig. Noen ganger blir det bedre etter få dager, og andre ganger tar det mer tid. Jeg har hatt det 5-6 ganger, og den verste gangen måtte jeg ha to kurer før det ble bedre. Ønsker deg god bedring, og håper det går fort over for deg.
Plutselig_gravid Skrevet 20. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2012 Huff. Håper ikke jeg ender der. Føler jeg har lagt i fødsel i dagevis nå....sliten...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #5 Skrevet 20. august 2012 uff det fikk lille jenta vår når hun var 1 mnd:S grusomt!
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. august 2012 #6 Skrevet 20. august 2012 Jeg hadde det for 4 år siden og det var grusomt! Men det gikk bedre ganske fort etter at jeg fikk medisiner. Jeg blir skikkelig slått ut av medisiner også da men God bedring i alle fall!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå