Mamma.til.en.2013 Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 Bor i Bergen, dersom det har noe å si.
Mamma.til.en.2013 Skrevet 20. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2012 Åh... Da er det jo lenge å vente da. Dvs under halvannen uke, dersom det tar like lang tid. Utålmodig sa du? ;-)
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 20. august 2012 #5 Skrevet 20. august 2012 Ringte lege tirsdag og han sende henvisning da, og fikk brev i posten på fredag:) Så ikke mange dagene, og samme som AnneS, Levanger sykehus.
Bentix Skrevet 20. august 2012 #6 Skrevet 20. august 2012 Jeg var hos legen tirsdag for to uker siden, da sendte hun søknad om fødeplass og ultralyd. I dag lå det brev fra ullevål sykehus med bekreftelse på fødeplass og dato for UL. Så det tok nesten to uker.
mirr Skrevet 20. august 2012 #7 Skrevet 20. august 2012 Tok ca to uker her på Kongsberg. Fant brevet i postkassa i går kveld - og timen var allerede til tirsdag - imorgen altså! Men jeg er jo bare 16 uker - ringte sykehuset da, siden det virket litt rart. De var enige - viste seg at det sto feil dato for siste mens hvor det nå var de så... 3.april istedenfor 30... Fikk da bytta til 6. september
Mamma.til.en.2013 Skrevet 21. august 2012 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2012 Jeg får vel bare gå ut i fra at jeg ikke hører noe før neste uke da. Er så spennende! Vanskelig å vente.
*venter en liten gutt feb* Skrevet 21. august 2012 #9 Skrevet 21. august 2012 kunne ha fått time på dagen, snakka med fastlegen på første svangerskaps kontroll og hun sa at hun pleide å ringe fadestua og få time mens den gravide var inne hos henne. men så tilhører jeg ett mindre sykehus og det er ikke lange ventetider her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå