Gå til innhold

Tror dere prinsesse Madeleine kommer til å få barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er bare 30,så det har jo absolutt ingen hast enda men i og med at mange medier og nære venner av henne forteller at hun har vanskelig for å stole på menn og kommer til å ta seg god tid før hun velger å gifte seg med Chris kan det jo være årene går uten at noe skjer. Og i de kongelige kretser vil det vel bli skandale om man får barn før ekteskap?

Jeg håper ihvertfall det, og at hun blir lykkelig med den mann hun bestemmer seg for. Hun er desidert Nord-Europas vakreste kvinne og barnet/barna hennes kommer nok til å bli minst like nydelige.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne antagelig ikke brydd meg mindre.

Skrevet

Men da trenger du heller ikke å poste svar til denne tråden. For det kunne ikke brydd meg mindre at du ikke kunne brydd deg mindre.

HI

Skrevet

Men da trenger du heller ikke å poste svar til denne tråden. For det kunne ikke brydd meg mindre at du ikke kunne brydd deg mindre.

HI

Nei, da beklager jeg, og håper du heretter kun får svar fra de som er genuint interessert i den svenske kongefamilien :)

Gjest Morn du
Skrevet

Hvis hun har lyst på barn, håper jeg for hennes del at hun får det. Men ikke fordi hun er vakker...

Skrevet

Nord-Europas vakreste kvinne??? Ehhh...

Skrevet

Jøss, ante virkelig ikke at unge folk interesserte seg for denslags.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...