Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 Som fks kan ta seg en røyk, som ikke må være solariumsbrun året rundt, som kan la skjeggstubbene gro, som kan ha langt hår, osv...Ja, dere skjønner hva jeg mener;p
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #2 Skrevet 20. august 2012 Nja, det kommer an på. Liker ikke langt hår og for shabby stil. Bør ikke se ut som en gammel viking, de luktet.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #3 Skrevet 20. august 2012 Røyk, niks. Da ryker han fra min hot-list med en gang. De andre tingene er mindre farlig, men liker at han tar vare på utseendet sitt og ikke forfaller. Dersom de tingene er en del av den han er (imaget hans kan man si), så er det jo bare herlig.
ROFL Skrevet 20. august 2012 #4 Skrevet 20. august 2012 Jeg liker ikke menn som røyker, men det verste jeg ser er solariumsbrune mamma gutter med bleket hår og rosa skjorte.. Min mann holder håret kort, men er ikke redd for å ha litt skjeggstubber. Han er heller ikke opptatt av klær, men trives best i olabukse og t-skjorte eller turklær, siden han tilbringer mye tid i skogen og på fjellet.
anonym91 Skrevet 20. august 2012 #5 Skrevet 20. august 2012 eg liker MENN.. ikkje en solariums brun gutt.. langt hår liker eg ikkje. men tre dagers skjegg gjør ingen ting. liker heller ikkje menn som vokser kropps hår. skal vere litt hår på brystet trenger heller ikkje sixpack men liker ikkje tykke menn
Følelsesvims Skrevet 20. august 2012 #6 Skrevet 20. august 2012 Røyk - utgår (med mindre det er når promillen er på blåbærtur) Skjeggstubb - yes please! Solariumsbrun - ikke tale om! Langt hår - alt med måte. Da skal det være "tilfeldig litt for langt"/rufsete Bruke lengre tid på badet enn meg (jeg er relativt low maintenance) - nope. Klesstil - kan godt være jeans/t-skjorte/turklær, men ikke slubbert Uflidd/uvasket - no way Rugged and manly (men kjekk og ren), det er gode greier
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #7 Skrevet 20. august 2012 Skjeggstubb, jeans og t-skjorte og rufsehår er utelukkende positivt. Røyking er en stinkende uvane, og gjør ham uaktuell.
Hybelkanina Skrevet 20. august 2012 #8 Skrevet 20. august 2012 Vi har ikke helt samme definisjon på upolerte menn. Jeg kan absolutt se både to og tre ganger på menn med skjeggstubber og som kan se litt rufsete ut, men langt hår er fullstendig turn off. Om han røyker kan jeg fortsatt godt se på ham, så lenge jeg slipper å ta i ham.
Gjest Miryks Skrevet 20. august 2012 #10 Skrevet 20. august 2012 Beskrev akkurat gubben min, du.. Takler ikke sosser, så ja, jeg foretrekker den barskere, røffe typen.
Noregsgard Skrevet 20. august 2012 #11 Skrevet 20. august 2012 Beskrivelsen passer til samboeren min, men han røyker ikke. Selv om han ser litt upolert ut (som bare er en fordel i følge meg) så er det et image og han går ikke i utvaskede eller slitte klær eller ser shabby ut.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 20. august 2012 #12 Skrevet 20. august 2012 Røyk - utgår (med mindre det er når promillen er på blåbærtur) Skjeggstubb - yes please! Solariumsbrun - ikke tale om! Langt hår - alt med måte. Da skal det være "tilfeldig litt for langt"/rufsete Bruke lengre tid på badet enn meg (jeg er relativt low maintenance) - nope. Klesstil - kan godt være jeans/t-skjorte/turklær, men ikke slubbert Uflidd/uvasket - no way Rugged and manly (men kjekk og ren), det er gode greier Tuller du? Du skrev NøYAKTIG alt jeg hadde tenkt å skrive.. hehe.. Bortsett fra at det ikke gjør noe om han røyker (eller snuser)
Frøken Ubesluttsom Skrevet 20. august 2012 #13 Skrevet 20. august 2012 Min samboer går nok under den kategorien (han røyker ikke da), og han er ingen slubbert. Han er ikke møkkete og illeluktende, men har noen kilo for mye, skjegg, tattoveringer og hull i øra.....Går mye i joggebukse og t skjorte hjemme, ute blant folk er det enten arbeidsklær (hvis han er på vei til fra jobb) eller olabukse og t skjorte. Han er den snilleste, mest forståelsesfulle, omsorgsfulle og tålmodige personen jeg noensinne har kjent. Og han er skikkelig mann, med hår på brøstet. Likevel er han også en mjuk mann som godt kan vise følelser.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 20. august 2012 #14 Skrevet 20. august 2012 (endret) Tja, jeg og samboeren røyker litt begge to, ikke betydelig mengde. Han har aldri satt foten inne på et solarium, har ikke tid til å sole seg ellers eller (blir brun i ansikt og på armene i jobben) Løper rundt i typisk "veg arbeid" klær stort sett hele tiden, hvis ikke går det i utvasket dongri og gammle t-kjorter.. Han tar sjegget/barten med hårtrimmer, ikke vanlig barbermaskin, sidne jeg synes han er mye kjekkere med "2 dagers sjegget" sitt (synes ikke han kler å være glatt barbert) Lukter mye olje og div andre "bil og traktor lukter" av han.. Herlige mannfolket <3 Endret 20. august 2012 av <3Barn&Engler<3
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #15 Skrevet 20. august 2012 Ja jeg liker upolerte menn men fortrekker de med kort hår og som ikke røyker allikevel. Trenger ikke ha langt hår å røyke for å være denne typen mann Jeg har svært lite til overs for menn som bruker mer penger på kremer en det jeg gjør, og mer tid på badet. Med andre ord menn som er metro er ikke helt min stil.Og jeg vil overhode ikke ha en mann som må tilbringe tid i solarium hehe. Han jeg datet sist var mye mer opptatt av kremer, parfyme, og klær en det jeg er det funka ikke i lengden for jeg ble litt lei av å høre om hvilket merke og hvor dyre klærne hans var også videre. Jeg er overhode ikke opptatt av slikt selv. Og han hadde nok foretrukket om jeg var det.
Gjest Heartbroken Skrevet 20. august 2012 #17 Skrevet 20. august 2012 Tror en mellomting av det du beskriver er min greie Jeg liker menn litt barske og rufsete, men absolutt ikke ustelte og med røykelukt fra hud og hår :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå