Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 Hvor lenge før en utbetaling vil denne vises på nav.no sine sider for "Dine utbetalinger"? Går over fra å ha fått foreldrepenger hos arbeidsgiver til å skulle få foreldrepenger fra NAV denne måneden og skal i utgangspunktet få utbetalt foreldrepengene mine den 23. august etter de generelle utbetalingsdatoene for foreldrepenger på nav.no sine "fellessider" (altså, ikke inne på "Ditt NAV"). På "Dine utbetalinger" står forøvrig bare de siste barnetrygdene jeg har fått, og ingenting om foreldrepenger. Stoler overhodet ikke på at NAV har tingene sine på stell, og lurer derfor på når disse utbetalingene pleier å komme opp hos dere før pengene er på konto? Takk for svar
Nordhagenjentene :) Skrevet 20. august 2012 #3 Skrevet 20. august 2012 Jeg skal få svangerskapspenger 23., og det står ikke der ennå. Men har fått penger som jeg skal de siste månedene.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #4 Skrevet 20. august 2012 På " Dine utbetalinger " vil beløpet være oppført som "til utbetaling " 2-3 dager før utbetaling ....eller samme dag.....det varierer litt, slik har det ihvertfall vært for meg.
MilaMila Skrevet 20. august 2012 #5 Skrevet 20. august 2012 Jeg har alltid fått det inn på konto tre dager før,og det har vist seg på kommende utbetalinger enda tidligere... Jeg sjekket også i dag og ingenting stod... Da ble jeg virkelig bekymret . Vi får satse på at det står der i løpet av et par dager,og ikke minst kommer inn på konto senest 23.
MilaMila Skrevet 21. august 2012 #8 Skrevet 21. august 2012 Mitt også da håper jeg på penger i løpet av dagen eller morgendagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå