Gå til innhold

Hvem betaler nesten 2 mill for dette???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kjenner ikke jeg til området, men 1.750.000 for det var da virkelig ikke ille?? Vi betalte for 1,7 mill for ett rekkehus med boareal på 70 kvm hvor det ikke var gjort oppgraderinger på nesten 60 år. Dette er noen år siden nå. Men bor i Oslo da.

Skrevet

Sikkert mange.. går jo an å pusse opp

Skrevet
Nå kjenner ikke jeg til området, men 1.750.000 for det var da virkelig ikke ille?? Vi betalte for 1,7 mill for ett rekkehus med boareal på 70 kvm hvor det ikke var gjort oppgraderinger på nesten 60 år. Dette er noen år siden nå. Men bor i Oslo da.

Dette er jo i gokk, og huset var jo dritstygt, både inne og ute

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor i landet dette stedet er. Men vi ga 1,8 mill for vårt hus som var samme standar. Her ligger hus på rundt den str på mellom 2 og 3 mill

Skrevet

Ikke vet jeg, kjenner ikke området heller - men mange er villige til å betale mye for beliggenhet!

Vi har ett stoooort hus i nærheten på ca 350kvm boareral til 2,45 mill. Jeg ser bare at absolutt alle rom må pusses opp (gul/grønn og rød blomstrete tapet og panel i alle rom, gammelt kjk, gamle baderomsplater på begge badene osv). Men noen er nok villige til å gi det - huset er stort og tomten fantastisk for barnefamilier.

Skrevet
Dette er jo i gokk, og huset var jo dritstygt, både inne og ute

Kjenner som sagt ikke til området, men synes allikevel ikke det høres så ille ut, for en enebolig. Men det kan jo hende det er mye til å være der da.

Skrevet

Var jo ikke galt det, for så stor tomt og et helt greit hus. Ja, det må pusses opp, men det kan fort stige veldig i verdi om man gjør det.

Skrevet

Jeg ville ikke gjort det, men for de som anser Stavsjø som verdens navle synes jeg ikke dette hørtes ut som noen upris.

Skrevet

Stavsjø er ikke så langt fra Hamar. ;) Og tomta har god størrelse.

Men annonsen er utgått på dato, så er vel ingen som har ville kjøpe det til den prisen?

Skrevet

http://www.finn.no/f...nnkode=23273118

Er vel heller et spm om hvem som vil betale 2 mill for dette huset, på Hitra!!

Ikke er det ryddet, og noen rom har julepynt, hehe. Og ser at vindskiene ikke er malt ferdig, og dolokket oppe...

Spesielt!

Skrevet

For mange så er dette å ha ryddet.

Skrevet
For mange så er dette å ha ryddet.
Definer mange!

Er jaggu ikke normalt å ha ushina hus når det skal selges, og i alle fall ikke for den prisen!

Skrevet

Enkelte folk har så dårlig smak. Får helt noia av sånne furumøbler, trepanel og glorete tapet.. Skikkelig 90's.

Skrevet
Enkelte folk har så dårlig smak. Får helt noia av sånne furumøbler, trepanel og glorete tapet.. Skikkelig 90's.
Hvilket hus refererte du til? Det på Hitra? Det var bygget i 2003 sto det!
Skrevet

Det på Hitra ja.. Oi, noen er bare stuck in the 90's :)

Skrevet

Tilsvarende rønne ligger på rundt 4 millioner der jeg bor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...