Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 Blæh, såååå lei jeg er! Blødningene er kun avbrutt med et par dager, så begynner det igjen. Jeg TROR jeg har fått tilbake mens, den varte i såfall i hele 2 uker! Så var det et par dager blødningsfri, så startet det litt igjen! Er dette normalt eller...? Sist blødde jeg i nøyaktig 6 uker så var det stopp. Erfaringer...?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #2 Skrevet 20. august 2012 første gang blødde jeg i 12 uker. Litt av og på, men var stort sett brun utflod de siste ukene.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #3 Skrevet 20. august 2012 Etter første fødsel blødde jeg av og på i 12 uker, mye av det var gulbrun utflod! Mensen kom ikke tilbake før nærmere 1 år etter fødsel til tross for at jeg sluttet å amme da gullet var 6 mnd. Etter nr 2 blødde jeg i 6 uker. Fikk dessverre mensen igjen 2 mnd etter fødsel, fullammet Etter nr 3 blødde jeg bare i 3 uker og blødningen var så liten at jeg bare trengte å gå med truseinnlegg. Fikk mensen igjen etter 3 mnd, fullammet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå