Gå til innhold

inspirert av mannfolk på jentekvelder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne hvor mannen er sånn. Skal sitte oppå oss. Nå ser jeg ikke henne så ofte, da vi bor langt fra hverandre, så når jeg først er der må jeg jo ærlig innrømme at jeg ønsker litt tid alene med henne.

Men når jeg er der skal han sitte sammen med oss i sofaen, gjerne krølla inn i henne. De sitter å stryker på hverandre, susser og stort sett... Om det er noe med ungene så må hun ta de, han kan ikke gjøre det. Han forsvinner ofte ut av huset, da må hun gå etter å se hva han skal. Om han går i garasjen for å mekke bil så må hun spørre hva han skal, hvor lenge han skal være der, osv osv.

Om vi en sjelden gang er ute i butikken alene bare oss to, så sender han melding "Hva gjør dere? Hvor er dere? Når kommer dere tilbake?"

Og om vi er ute sammen en lørdagskveld (som har skjedd 1 gang på 8 år) så sender han ørten meldinger, og er sur når vi kommer hjem... Han er gennerelt sur når jeg er der...

Når jeg forteller mannen min om dette får han helt mark. Han forstår ikke hvordan noen kan være så avhengig av hverandre. Er det bare vi som ikke har skjønt det her eller? For vi kan fint være borte fra hverandre uten å ha kontroll på hva som skjer til enhver tid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der skjønner ikke jeg helt heller.. Har vi samme venninde? har også en venninne som holder på slik.

Når jeg har venninder på besøk holder mannen seg på PC eller ser fiml på barnerommet.(vi har tv på barnerommet og barne sover sammen oss) Eller vi sitter på kjøkkenet.

Kommer selvfølgelig inn sammen oss litt for høfflighet men jentekveld er jentekveld guttekveld er guttekveld.

Skrevet
Det der skjønner ikke jeg helt heller.. Har vi samme venninde? har også en venninne som holder på slik. Når jeg har venninder på besøk holder mannen seg på PC eller ser fiml på barnerommet.(vi har tv på barnerommet og barne sover sammen oss) Eller vi sitter på kjøkkenet. Kommer selvfølgelig inn sammen oss litt for høfflighet men jentekveld er jentekveld guttekveld er guttekveld.

Hehe, mye mulig! Utrolig slitsomt hvertfall! Og det går ca 10 minutter uten så må hun bare ringe han da.

Vi har egen tv-stue som mannen går i om jeg har besøk, han har da ikke noe interesse av å sitte oppå meg. Vi er da voksne mennesker.

Om jeg drar ut med noen venninner så sender han meg ikke ørten meldinger med mindre det er noe viktig.

Skrevet

Blir sliten bare av å lese det. Kjenner jeg meg selv rett, hadde jeg nok kommentert rett ut " Dette er jentekveld. Finn en øl å drikke, og en bil å mekke"

Ta med den venninnen ut, finn en bar og ta noen drinker. Snakk direkte til henne, og spør om hun virkelig trives i situasjonen. :)

Du kan jo prøve å utfordre henne til å ikke svare telefonen på en time :P

Skrevet
Blir sliten bare av å lese det. Kjenner jeg meg selv rett, hadde jeg nok kommentert rett ut " Dette er jentekveld. Finn en øl å drikke, og en bil å mekke" Ta med den venninnen ut, finn en bar og ta noen drinker. Snakk direkte til henne, og spør om hun virkelig trives i situasjonen. :) Du kan jo prøve å utfordre henne til å ikke svare telefonen på en time :P

Litt av "problemet" er at jeg hadde det sånn med min eks, og hun syns jeg da var helt på trynet teit som holdt ut med han... Men hun har forandret seg drastisk etter at de ble sammen, og hun er ikke lenger den samme glade dama jeg kjente så godt. Så det er vanskelig.

Mannen hennes er fæl til å slenge med leppa, og når han gjør det om meg følger hun bare etter alle "ja, ikke sant hu er sur??".... Jeg blir litt lei meg, men samtidig vet jeg hvor stor påvirkning denne dumme kjærligheten har...

Skrevet

Jeg synes sånt er sykt, rett og slett. Hadde daua om det var meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...