Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #1 Skrevet 19. august 2012 Er det noen doktorspirer der ute som kan gi meg en diagnose, ev noen som har hatt stinkemus selv? hehe! Har en baby på 3 måneder. Har satt inn kobberspiral for noen uker siden. Hadde litt utflod etter at jeg fikk satt innspiralen, men ikke noe særlig nå. Men jeg lukter altså vondt. Kjenner det nå, når jeg sitter med beina i keiserstilling i sofaen. Skikkelig stinkemus! Jeg dusjer, men vasker meg ikke med såpe.
Gjest Miryks Skrevet 19. august 2012 #2 Skrevet 19. august 2012 Hva har musa di å gjøre med kobberspiralen og babyen din på 3 mnd? Dra til dyrlegen med musen din, kanskje han finner ut av det. Avliving kan være et alternativ, så forbered deg på det. Lykke til!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 19. august 2012 #3 Skrevet 19. august 2012 Jeg har hørt om andre med samme problem, muligens en reaksjon på spiralen? Evt bakteriell vaginose?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #4 Skrevet 19. august 2012 Ta en sjekk hos gynekolog, det hender noen får infeksjoner etter at de har satt inn spiral.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #5 Skrevet 20. august 2012 Hva har musa di å gjøre med kobberspiralen og babyen din på 3 mnd? Dra til dyrlegen med musen din, kanskje han finner ut av det. Avliving kan være et alternativ, så forbered deg på det. Lykke til! Ha ha, morsom du! Når jeg tenker meg om eer nok avliving det beste... Den stinker som sagt, og får dermed ingen form for kos... Den har også en merkelig hårvekst, som kommer og går. Litt slaskete har den også blitt... LITT FOR GAMMEL KANSKJE HI
LittLykkelig Skrevet 20. august 2012 #6 Skrevet 20. august 2012 Aldri gå med stringtruse, jeg slutta med det og det var en ny verden luktmessig. *savne anonymknapp på iphone*
Hybelkanina Skrevet 20. august 2012 #7 Skrevet 20. august 2012 Hva har musa di å gjøre med kobberspiralen og babyen din på 3 mnd? Dra til dyrlegen med musen din, kanskje han finner ut av det. Avliving kan være et alternativ, så forbered deg på det. Lykke til! Ha ha, morsom du! Når jeg tenker meg om eer nok avliving det beste... Den stinker som sagt, og får dermed ingen form for kos... Den har også en merkelig hårvekst, som kommer og går. Litt slaskete har den også blitt... LITT FOR GAMMEL KANSKJE HI Etter beskrivelsen å dømme er musa di død allerede, så spar veterinærkostnadene. Lukta vil gi seg så snart forråtnelsesprosessen er ferdig, burde ikke ta mange ukene.
Augustgull11 Skrevet 20. august 2012 #8 Skrevet 20. august 2012 Har du prøvd disse tablettene man får kjøpt på apoteket som gjenoppretter ph balansen i underlivet? Verdt et forsøk!
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 20. august 2012 #9 Skrevet 20. august 2012 Bakteriell vaginose, sikkert. Det lukter død og jævelskap, skikkelig surmus. Behandles enkelt med antibiotika i form av vagitorier, men du må til lege da, altså.
BareMas Skrevet 20. august 2012 #10 Skrevet 20. august 2012 Hva har musa di å gjøre med kobberspiralen og babyen din på 3 mnd? Dra til dyrlegen med musen din, kanskje han finner ut av det. Avliving kan være et alternativ, så forbered deg på det. Lykke til! Ha ha, morsom du! Når jeg tenker meg om eer nok avliving det beste... Den stinker som sagt, og får dermed ingen form for kos... Den har også en merkelig hårvekst, som kommer og går. Litt slaskete har den også blitt... LITT FOR GAMMEL KANSKJE HI Etter beskrivelsen å dømme er musa di død allerede, så spar veterinærkostnadene. Lukta vil gi seg så snart forråtnelsesprosessen er ferdig, burde ikke ta mange ukene. Finn freem skoeska og grav ett hull i hagen, den musa må i jorda fort som svint!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå