sologsommer Skrevet 19. august 2012 #1 Skrevet 19. august 2012 Her er vi ikke enige. Elsker navnet! Men mannen mener det er et hundenavn
GlemMegEi Skrevet 19. august 2012 #2 Skrevet 19. august 2012 da er jeg uenig med mannen din;-) har ei niese som heter det,kjempeskjønn jente:-)
☆☆☆ Skrevet 19. august 2012 #7 Skrevet 19. august 2012 Må det være enten/eller? Fint navn, enten det er på jenta, katten eller bamsen for den del.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #10 Skrevet 19. august 2012 jentenavn men jenta mi har et "hunde navn" så liker du navnet, bruk nanvet da:) å mannene min sitter her og sier "Mille Marie Treskouch??" (skal fram til hun som er gift med stein erik hagen, så ikke heng meg for at jeg ikke kan skrive etternavnet hennes)
silje1989 Skrevet 19. august 2012 #11 Skrevet 19. august 2012 jentenavn men jenta mi har et "hunde navn" så liker du navnet, bruk nanvet da:) å mannene min sitter her og sier "Mille Marie Treskouch??" (skal fram til hun som er gift med stein erik hagen, så ikke heng meg for at jeg ikke kan skrive etternavnet hennes) Treschow
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #12 Skrevet 19. august 2012 Syns det høres ut som et tullenavn/kallenavn..
Gjest Visten Skrevet 19. august 2012 #14 Skrevet 19. august 2012 Det er både jentenavn og hunde/kattenavn. Hva kom først, høna eller egget? Men hør, Mille kan jo være et nydelig navn selv om noen har kalt katta si for det. Det ene utelukker jo ikke det andre!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #15 Skrevet 19. august 2012 Jentenavn. Og om man leser "storgårdsfolk", så vet man at det er kvinnenavn Mille er faktisk et flott navn Har ikke noe med dyr å gjøre i mine ører Heidi er for meg et hundenavn, men jeg kjenner da mange kvinner med det navnet likevel Min tantes hund da jeg var liten, het nemlig Heidi, og for meg ble det et hundenavn
sologsommer Skrevet 20. august 2012 Forfatter #16 Skrevet 20. august 2012 Så det er ikke "bare" et dyrenavn. Elsker dette navnet, så får vi se om det blir en jente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå