Gå til innhold

MILLE, katte, hunde eller jentenavn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er vi ikke enige. Elsker navnet! Men mannen mener det er et hundenavn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da er jeg uenig med mannen din;-)

har ei niese som heter det,kjempeskjønn jente:-)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Min datters navn <3

Skrevet

Har faktisk hatt en katt som het det ;)

Skrevet

Må det være enten/eller? Fint navn, enten det er på jenta, katten eller bamsen for den del.

Skrevet

jentenavn ;) men jenta mi har et "hunde navn" så liker du navnet, bruk nanvet da:)

å mannene min sitter her og sier "Mille Marie Treskouch??" (skal fram til hun som er gift med stein erik hagen, så ikke heng meg for at jeg ikke kan skrive etternavnet hennes)

Skrevet
jentenavn ;) men jenta mi har et "hunde navn" så liker du navnet, bruk nanvet da:) å mannene min sitter her og sier "Mille Marie Treskouch??" (skal fram til hun som er gift med stein erik hagen, så ikke heng meg for at jeg ikke kan skrive etternavnet hennes)

Treschow ;)

Skrevet

Syns det høres ut som et tullenavn/kallenavn..

Skrevet

Det er både jentenavn og hunde/kattenavn. Hva kom først, høna eller egget? ;)

Men hør, Mille kan jo være et nydelig navn selv om noen har kalt katta si for det. Det ene utelukker jo ikke det andre! :)

Skrevet

Jentenavn. Og om man leser "storgårdsfolk", så vet man at det er kvinnenavn :) Mille er faktisk et flott navn :) Har ikke noe med dyr å gjøre i mine ører :)

Heidi er for meg et hundenavn, men jeg kjenner da mange kvinner med det navnet likevel :) Min tantes hund da jeg var liten, het nemlig Heidi, og for meg ble det et hundenavn :)

Skrevet

Så det er ikke "bare" et dyrenavn.

Elsker dette navnet, så får vi se om det blir en jente

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...