Gå til innhold

Hvor fort har dere kommet dere etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er førstegangs, og lurer på hvordan det er.

Selfølgelig er ting annerledes. Men hvor lang tid tok det før dere hadde kontroll?

At dere lett tok en tur til ei venninne med baby, eller tok en trilletur til byen f.eks

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med første: seks uker før jeg kom meg avsted uten å tenke at det var skikkelig pes.

Med andre: kunne vært ute på besøk dagen etter, men hadde ikke behov.

Skrevet

Tok ca, 4 uker før jeg fikk gått min første trilletur i nabolaget.... Før det rakk jeg knapt å dusje.... Det gikk i amming og bleieskift , en gang i timen... Ganske hektisk altså:) håper og tror det skal bli lettere andre gangen, men hvert barn er jo unikt. Og når man er førstegangsmor så er man så stressa for hver minste ting ( påkledning i vognen for eks), så det er ikke så lett:)

Skrevet

Med første tok det flere uker. Var så trøtt og sliten, men hadde 36 timer fødsel bak meg. De 3 siste har gått fort 2-3 timer aktiv fødsel så har hatt masse energi og kommet meg veldig fort. Tatt 3 eksamener 2-3 uker etter fødsel. Med nr. 3 var vi både på ferietur, fornøyelsespark og flyttet før 4 uker var gått.

Jeg tror personlig det har litt med fødsel og gjøre. Jo lengre den varer jo lengre tid før man kommer seg.

Masse lykke til, ta den tiden du trenger til å komme deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...