M.I.A Skrevet 19. august 2012 #1 Skrevet 19. august 2012 Er det mulig å legge inn en sperre for ett spesielt telefonnummer hos operatør? Jeg har netcom. Vet det går an å gjøre på enkelte tlfnr, men det ser ikke ut som det er mulig på min iphone.
M.I.A Skrevet 19. august 2012 Forfatter #2 Skrevet 19. august 2012 .. på enkelte telefoner, ikke tlfnr
Husbygger Skrevet 19. august 2012 #3 Skrevet 19. august 2012 Jeg har gjort det for en kunde på jobb, men det var på fasttelefon. Ring å hør med de :-)
*Yuna* Skrevet 19. august 2012 #4 Skrevet 19. august 2012 Det går ikke med mobil. I hvertfall ikke med Netcom. Har ringt og spurt de. Kan gjøre det via en app, men det er visstnok ulovlig.
Gjest Filifjonka Skrevet 19. august 2012 #5 Skrevet 19. august 2012 Men på noen telefoner er det mulig å legge inn separate ringetoner for ulike nummer. Da kan du jo eventuelt legge inn akkurat dette nummeret med stillhet som ringetoner, slik at du ikke hører? Vet ikke om det hjelper noe særlig da...
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 19. august 2012 #6 Skrevet 19. august 2012 jeg kan blokkere enkelte nr på min htc, kan ikke skjønne at det ikke burde være mulig på iphone også?
M.I.A Skrevet 19. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 19. august 2012 Mulig jeg bare ikke finner innstillingen for det, men jeg kan ikke finne noen mulighet for det på iphone, nei. Jeg har prøvd å finne en app, men finner ingen som virker i praksis. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå