Gå til innhold

Noen her som har psoriasis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

i hvilken grad har dere den /det? når det sprer seg til ledd er det da farlig? det gjelder ikke meg men en god venn av meg.vil lissom ikke grave og spørre for mye...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dette, Og absolutt ikke farlig :) Jeg har hatt det i mange år allerede. Hos meg sitter det også i leddene ( det som skjer er at det blir betennelse der) Jeg har liten grad av psoriasis, men masse plager med leddene.

Som jeg sier til de fleste som lurer, dette er en sykdom jeg må lære meg og leve med, jeg skal dø med den, ikke av den :)

Skrevet

Bare å spørre om det er mere du lurer på :)

Skrevet

takk:) ja leste at den ikke er farlig men min venn må sykemelde seg fra jobben pga den og det er ikke noe særlig:(

godt å høre at du tar det med et smil :):)

hi

Skrevet

Jeg måtte også det har hatt perioder hvor jeg nesten ikke har klart gå, har mått hatt hjelp til å kle på meg, og knyte sko... Nå er jeg over på aap, men det er alltid en jobb der ute jeg kan få, det er jeg sikker på !! :) Hjelper ikke å grave seg ned, må prøve å holde humøret oppe. Men på de dagene det er som værst, da er jeg ikke koselig å ha med å gjøre, sur og grinete. Men de rundt meg vet det, og de vet jeg ikke mener noe med det :)

Skrevet

Jeg har, men ikke så mye. En klatt på den ene foten (altså nede på selve foten der man bruker sko), og litt på knærne, men hater det..ekkelt!!!

Sol gjør det mye bedre, ull og vinter blir det verre

Skrevet

Hvordan uttales psoriasis? Soriiiasis eller soriasis?

Skrevet

Min far har det og er ofte veldig plaget. Han har vært sykmeldt i lange perioder pga det. Væskende sår i hendene osv. Håper inderlig ikke jeg har arvet det :-s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...