Gå til innhold

Skal dere benytte dere av coop tilbudet på janus ull i morgen da?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal jeg;) Jeg er sunnmøring, så dere forstår vel at dere finner meg først i køen..:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender mannen inn så han står klar ved åpningstid. :D

Skrevet

Har jeg forstått riktig at det ikke er tilbud på "små" størrelser? Altså 86 eller 92? :-(

Skrevet

Har dessverre ikke tid til å kjøre lange veier til OBS, travelt nok som det er med jobb og barnehagehenting her.

Skrevet

Nei, her er vi atopikere og allergisk mot ull.

Venter på at det skal bli tilbud på superundertøy, Obs! pleier å ha det innimellom også.

Skrevet

De skal ha tilbud på andre coop butikker enn bare obs. Mener at jeg så at de skulle ha det på coop mega også

Skrevet
Har jeg forstått riktig at det ikke er tilbud på "små" størrelser? Altså 86 eller 92? :-(

Bodyer er fra str 60 og strømpebukser fra 70...

Skrevet
Det skal jeg;) Jeg er sunnmøring, så dere forstår vel at dere finner meg først i køen.. :P

Vi får stå og krangle på obs vi da om å være først i køa, om det er på moa du skal ;)

Skrevet

Det sto fra to år i tilbudsheftet i alle fall. Da er det snakk om settet med trøye og bukse til medlemspris 169.

Skrevet

Jeg har sikkert dobbelt så mye av hva de trenger så kommer ikke til å kjøpe noe mer. De har sikker 10-14 undertøysett og 6-7 strikkesett ++++++

Ja veldig glad i ull og strikker mye selv.

Skrevet

Jeg regner med det er medlemstilbudet det er snakk om, ullundertøysett i merinoull fra Janus (2-10 år). Det koster 169 med medlemskort og 379 uten kortet. Tilbudet gjelder fra 20 - 25 August og finnes i de fleste coop butikkene.

Skrevet

Skal på Samvirkelaget i morgen ja ser jeg! Detta må jeg få med meg!

Skrevet

noen som vet om de Janus lekedressene er med glidelås eller knapper? :)

Skrevet

Det står at de kan tørketromles. Noen som vet om det er på kaldluft eller med varme? Det er jo uansett veldig praktisk. Vi kjøper i str 3 år, så vi har litt å gå på, men da håper jeg de er normale i str og ikke ekstra store. Tenk at det skal være så mye å lure på bare fordi man skal kjøpe litt ull. Og atpåtil sender jeg mannen til byen alene, så jeg får ikke se, kjenne og vurdere selv. Huff og huff. ;)

Skrevet

Jeg skal på obs, men her i huset er vi ikke så fan av ull, så har det vi trenger fra før.

Gjest vinterbrud
Skrevet

Det er synd at settet blir for lite,min 9 åring bruker 12 års størrelse i klær.

Skrevet

da var varene i hus! :P Kø utenfor OBS butikken i dag og mange mødre og en far som styrtet rett til ulltøyet :)

Skrevet

Har også kjøpt. Null kø på Obs Løren i Oslo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...