Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #1 Skrevet 19. august 2012 Ser at de er på tilbud på Coop nå og lurer litt på om de er gode? Våre unger har som regel blitt våre uansett vintersko. Har prøvd mye og i fjor hadde vi Viking goretex som var ganske dyre, men likevel ble våte... Lurer litt på hvordan disse er? De skal jo holde tett, men er de varme nok? Blir de klamme? Og er de noe gode å gå i for barnet? Vil gjerne høre både positive og negative erfarigner?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #2 Skrevet 19. august 2012 har erfaring med sorel, og var veldig fornøyd.Men det er jo bare gummi nederst, så de passer best der det hovedsaklig er snø liksom-ikke mye slaps og våt snø:)F.eks på Lillehammer er de perfekte:D
Gjest Mentha Skrevet 19. august 2012 #3 Skrevet 19. august 2012 (endret) Vi har dock boots til junior og er veldig fornøyd. De eneste vinterskoene han har hatt i år, og han har aldri vært verken kald eller våt på beina Har også brukt de som gummistøvler nå i sommer. De er laget i neopren, som er samme stoffet de bruker i dykkerdrakter, ergo vanntette. Og veldig slitesterke. Jeg har like støvler selv og de er varme og gode, ikke klamme i det hele tatt. Av alle skoene og støvlene i gangen er det disse junior kommer drassende med når han vil ut, uansett om det er regn, sol eller snø ute Endret 19. august 2012 av Mentha
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 19. august 2012 #4 Skrevet 19. august 2012 Jeg satt faktisk akkurat og leste ukens kundeavis, og lurte også på Sorel skoene. Dock boots hadde datteren vår i fjor, og kan ikke huske at hun ble våt på beina. Brukte de kun høst/vår (hadde vintersko i tillegg), men står at de kan brukes helt ned til -15. Jeg skal ihvertfall kjøpe et par av dem, men er fortsatt usikker på Sorel skoene. Hadde også mye ull på tilbud så jeg, så det blir nok en tur på meg i morgen
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #5 Skrevet 19. august 2012 De beste skoene er Kamik! de holder til -40c og er vanntette.I tillegg veier de ingen ting i forhold til Sorel.De er tunge og klumpete,ikke er de vanntette heller
humlesurr Skrevet 19. august 2012 #6 Skrevet 19. august 2012 Sorelskoene som er på tilbud nå er ikke vanntette, kun vannavstøtende. Vi har prøvd de Sorelskoene som er tett, men aldri igjen. Alt for tung og stiv. Går for gode, gamle Viking Goretex i år. Dock boots har jeg ingen erfaring med,
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #7 Skrevet 19. august 2012 Bruker dere duck boots hele vinteren? Snuppai på 2 har ett par, som er store nok til å ha godt med ullsokker i til høsten/vinteren.. Klarer hun seg da med disse i barnehagen, eller ville dere ha kjøpt vintersko ala viking, ecco i tillegg??
GlemMegEi Skrevet 19. august 2012 #8 Skrevet 19. august 2012 har prøvd sorel og var IKKE fornøyd..stive,klumpete og trange og vonde å få på...kommer ikke til å kjøpe de igjen.
GlemMegEi Skrevet 19. august 2012 #9 Skrevet 19. august 2012 viking derimot har vi vært veldig fornøyd med,hender seg de er på tilbud også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå