Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #1 Skrevet 19. august 2012 Dere som skriver der inne og tror dere er "gjemt" for offentligheten der, er dere virkelig så naive? Hvis dere ser på hvor mange det er som skriver innlegg, og sammenligner med antall medlemmer, så ser dere rimelig kjapt at det er mange som kun er der for å se.. Så når folk skriver om graviditeter, prøving osv fordi de absolutt må si det til noen, men ikke kan si det til "alle" enda, og så skriver det på gruppa på FB. Jeg må bare le altså. Jeg kunne avslørt mye om mange hvis jeg ville, men heldigvis for dere så gidder jeg jo ikke det da..
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #2 Skrevet 19. august 2012 Hvem skulle du egentlig avslørt alle disse superhemmelighetene til? VG? Dagbladet? Om ting er veldig hemmelig så skriver de det nok ikke på fb. Hverken i denne gruppen eller ellers. Du virker utrolig barnslig med dette innlegget.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 19. august 2012 #3 Skrevet 19. august 2012 Jeg tror ikke det er så mange naive damer der inne. Det er en stor forskjell å publisere ting der fremfor å publisere det på sin egen profil. Selvsagt kan man ha felles venner, men regner ikke med at Kari forteller Grete at Anne skriver på facebook gruppen at hun har lyst på et barn til. Og hvis Kari gjør det, så er det heller ikke det samme som å fortelle det til "alle".
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 19. august 2012 #4 Skrevet 19. august 2012 Hahaha står lite der som ville fått resterende dibbere til å heve så mye som et øyebryn så enjoy! Om du nå kun prøver å lage spenning fungerer jo ikke det superbra... Men vær der å se du, det gir deg vel spenning i hverdagen!
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. august 2012 #5 Skrevet 19. august 2012 Herlig! Gi oss sladder! Kvelden er så kjedelig uten....
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #6 Skrevet 19. august 2012 Hahaha står lite der som ville fått resterende dibbere til å heve så mye som et øyebryn så enjoy! Om du nå kun prøver å lage spenning fungerer jo ikke det superbra... Men vær der å se du, det gir deg vel spenning i hverdagen! Gud så lite smart du framstår mange ganger.. Ikke HI
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 19. august 2012 #7 Skrevet 19. august 2012 Hahaha står lite der som ville fått resterende dibbere til å heve så mye som et øyebryn så enjoy! Om du nå kun prøver å lage spenning fungerer jo ikke det superbra... Men vær der å se du, det gir deg vel spenning i hverdagen! Gud så lite smart du framstår mange ganger.. Ikke HI Gud så feig du fremstår!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #8 Skrevet 19. august 2012 Hehe, syns jo at bloggdama sitt innlegg om at hun nå hadde slettet en trøbbelmaker fra vennelista så nå var det slutt på dissing av bloggen var ganske funny og
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. august 2012 #9 Skrevet 19. august 2012 Hva får dere egentlig utav å snakke nedsettende om andre?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #10 Skrevet 19. august 2012 Hahaha står lite der som ville fått resterende dibbere til å heve så mye som et øyebryn så enjoy! Om du nå kun prøver å lage spenning fungerer jo ikke det superbra... Men vær der å se du, det gir deg vel spenning i hverdagen! Gud så lite smart du framstår mange ganger.. Ikke HI Gud så feig du fremstår! Hvorfor det?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 19. august 2012 #11 Skrevet 19. august 2012 Hahaha står lite der som ville fått resterende dibbere til å heve så mye som et øyebryn så enjoy! Om du nå kun prøver å lage spenning fungerer jo ikke det superbra... Men vær der å se du, det gir deg vel spenning i hverdagen! Gud så lite smart du framstår mange ganger.. Ikke HI Gud så feig du fremstår! Hvorfor det? Fordi når du skriver direkte til noe, nedlatende i tilegg burde du ha baller nok til å stå for det og vise hvem du er.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #12 Skrevet 19. august 2012 Hahaha står lite der som ville fått resterende dibbere til å heve så mye som et øyebryn så enjoy! Om du nå kun prøver å lage spenning fungerer jo ikke det superbra... Men vær der å se du, det gir deg vel spenning i hverdagen! Gud så lite smart du framstår mange ganger.. Ikke HI Gud så feig du fremstår! Hvorfor det? Fordi når du skriver direkte til noe, nedlatende i tilegg burde du ha baller nok til å stå for det og vise hvem du er. Moahahaha
fisken2015 Skrevet 19. august 2012 #13 Skrevet 19. august 2012 Hva får dere egentlig utav å snakke nedsettende om andre? Ja det lurer jeg også på???? Synes det er til tider ganske mye av det her inne. Jeg er i FB gruppen, og har skrevet veldig lite der inne. Men kunne vel ikke falle meg inn og kun være medlem der for å kunne referere her inne. Har da bedre ting å ta meg til. Finn heller på noe litt mer konstruktivt!
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. august 2012 #14 Skrevet 19. august 2012 Hva får dere egentlig utav å snakke nedsettende om andre? Ja det lurer jeg også på???? Synes det er til tider ganske mye av det her inne. Jeg er i FB gruppen, og har skrevet veldig lite der inne. Men kunne vel ikke falle meg inn og kun være medlem der for å kunne referere her inne. Har da bedre ting å ta meg til. Finn heller på noe litt mer konstruktivt! Nei jeg skjønner ikke. Er der selv uten at jeg bidrar med så fryktelig mye, men jeg ville jo aldri i verden løpt inn her å sladret om alt i tide og utide. Veldig barnslig oppførsel
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #15 Skrevet 19. august 2012 Hva er FB-gruppen? Er det en egen db-klubb på FB?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #16 Skrevet 19. august 2012 Hva er FB-gruppen? Er det en egen db-klubb på FB? Oh yes
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. august 2012 #18 Skrevet 19. august 2012 Ja, det er det. Og tror vel at folk her inne er ganske lei av at div medlemmer av fbgruppa løper inn hit å sladrer.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #19 Skrevet 19. august 2012 Ja, det er det. Og tror vel at folk her inne er ganske lei av at div medlemmer av fbgruppa løper inn hit å sladrer. Hva er det som er sladret om da? Kan du gi et eks?
☆☆☆ Skrevet 19. august 2012 #20 Skrevet 19. august 2012 Nå må jeg nesten sjekke ut denne gruppa, nysgjerrig som jeg er
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #21 Skrevet 19. august 2012 Jepp dib2012 Hvor finner man den da? Ble litt nysgjerrig jeg nå
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #22 Skrevet 19. august 2012 Hva er FB-gruppen? Er det en egen db-klubb på FB? https://www.facebook...97297823662446/
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. august 2012 #23 Skrevet 19. august 2012 Hvorfor er det noen her inne som har så store problemer med denne fbgruppen? Ser det har blitt opprettet en slanke dib fb gruppe også. Ingen som har reagert på den... Er det virkelig ett så stort problem at ikke alle her inne ikke ønsker å være anonyme og er det ikke bare hyggelig at noen av oss her inne har funnet tonen?
B-gjengen Skrevet 19. august 2012 #24 Skrevet 19. august 2012 Hvorfor er alle så opphengt i den gruppa? Det er jo bare koselige damer der:-) Ingen som breier ut hele livet sitt der,så er vel ikke så mye hemmelig du får lekka videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå