Gå til innhold

hva anser du som dårlige foreldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har du noen fordommer når du der enkelte mødre/fedre på gaten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlige foreldre er de som setter seg selv om sine behov foran i den grad at det går utover barna.

Skrevet

Jeg anser det som de som alltid nedprioriterer barna og foreldrerollen. Men jeg tror ikke man blir en god forelder av å vie all sin tid til barna heller.

Men man er ekstremt dårlig hvis man får barn til å føle seg ille til mote og lite verdt.

Ellers mener jeg at alle gode foreldre kan ha en dårlig dag og være dårlige foreldre i enkeltepisoder uten at det egentlig har noen betydning i den store sammenhengen. En da kjefter man og smeller man fordi man er sliten, også går det utover barna. Ikke heldig, men neppe uvanlig at det skjer hos de fleste fra tid til annen.

Skrevet

Har et eksempel på en veldig dårlig forelder! Hun er godt voksen (45år) Har flyttet i gjennomsnitt 1 gang hvert andre år. Tatt ungene inn og ut av forskjellige skoler. Flyttet etter hvor hun har funnet seg mannfolk, som aldri varer siden dama er syk, og flyttet igjen. Hun har tre relativt små barn barn i 10-14 års alderen og ei på 19. Alle barna er rimelig spesielle. Kan også nevne at denne moren er "spåkjærring"... Ungene får heller ikke ha egne meninger, de skal mene det samme som henne..Ellers blir det sirkus.. Dama har blitt meldt til barneværnet en gang av sin eldste datter uten at det hjalp noe særlig.. Syns grusomt synd i ungene hennes:(

Skrevet

Min inngifta stesøster er en dårlig mamma. Hun prioriterer fest og morro framfor å tilbringe tid med sønnen sin. Hun anser seg selv som verdens beste mor når hun baker med sønnen eller gir han et bad. Da skal det skrytes av på fb. Det hun ikke nevner er at det alltid er 2-5 venner der sammen med dem også! Hun gjør ALDRI noe alene med sønnen sin. Hun er avhengig av å ha veninner rundt seg til en hver tid. Hun tøser seg ute på byen for å få seg et ligg og ser bare helt forferdelig ut (vulgær)

Det er faktisk så ille at når typen hennes dumpet henne (hun var utro) , og de skulle ha ordning ang. samvær- så gjorde hun sånn at når hun hadde jobbhelg så hadde hun gutten, mens når hun hadde frihelg, da skulle hun ha SKIKKELIG fri som hun kalte det.. Så hun hadde altså gutten de helgene hun jobbet, så da passer bestemor på han...... Hun reiser også til syden i tide og utide..Uten sønnen såklart... Blant annet på 17.mai når hun egentlig skulle ha sønnen...Kunnet skrevet myyye mere..

Kjenner jeg blir sint.

Skrevet

Ettergivende og feige foreldre som ikke tør å sette grenser eller bruke disiplin.Får noen skikkelige uspiselige drittunger som mangler sympati og empati.Vant til å tråkke på foreldrene så gjør det med andre mennesker også. Det er de aller værste foreldrene jeg vet om!

Skrevet

vil ikke dømme andre,hvordan de behandler ungene sine er deres valg,sier ikke at jeg liker alt jeg ser,men samtidlig har jeg ingenting med det synes jeg,jeg jobber i barnehagen og der ser jeg mye forskjellig,men er ikke min plikt og si eller gjøre noe,det må lederen eller ped lederen gjøre,men ser jo masse ille i alle fall,men blir likevel feil for min del og dømme andre,siden jeg ikke er mor selv enda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...