Jenny251210 Skrevet 19. august 2012 #1 Skrevet 19. august 2012 Trakk en tann oppe i kjeven forrige uke, går defror på antibiotika grunnet komplikasjoner. Men nå har jeg fått en helt ABSURD tannverk i en jeksel nede, og jeg går på masse smertestillende og antibiotika. Hva kan det være da? Har fått akutttime hos tannlegen i morgen, men blir en lang natt kjenner jeg...aldri vært borti tannverk som smertestillende ikke tar før. Har det helt grusomt.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #2 Skrevet 19. august 2012 Hva har du tatt av smertestillende? Når jeg ventet på å få operert ut visdomstenner som gjorde vondt herfra til helvete, fikk jeg beskjed om 1 paract sammen med inntil 600mg. ibux. Dette hjelper bedre enn noe annet!! Jeg har opplevd å ha vondt i en tann, for så å fikse den, og da fikk jeg vondt i neste...
Jenny251210 Skrevet 19. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2012 Jeg blander Ibux og Paracet, masse. Men fungerer ikke. Sitter med is utenpå kjeven nå. Tok røntgen av den tanna for to uker siden, og han så ingenting...men det er en stor amalgam fylling i den.
Mamma til to guttegull Skrevet 19. august 2012 #4 Skrevet 19. august 2012 Hvis du har nellikspiker hjemme, så legg èn i/på den vonde tanna og bit forsiktig sammen. Smågnag på denne og så skal smerten forsvinne. Godt gammeldags kjærringråd God bedring!
Musemorbr / Skrevet 19. august 2012 #5 Skrevet 19. august 2012 Legevakten sitter på en vidundermedisin, som er kun mot tannverk. Navnet husker jeg ikke, men jeg husker hvor godt det hjalp. Og det er en snill sak, så det er ikke noe man blir ruset av, eller noe de er redd for å gi ut. Ring dem og hør. De hjalp meg for mange år siden da jeg hadde ekstremt vondt og skulle inn til tannlege to dager senere. Fikk tre tabletter, og det holdt med en om dagen. Kjente ingen smerter.
Jenny251210 Skrevet 19. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2012 bare synes det er så rart med så mye smerter når jeg går på Apocillin...trodde liksom det roe de fleste tannissues.
Jenny251210 Skrevet 20. august 2012 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2012 Har vært hos tannlegen nå Røntgen viste ingenting, men jeg sa at han måtte borre opp den tanna smerten kom fra . Og under en stor amalgam fylling var det masse karies :/ Var vondt å borre selv med full bedøvelse...uff. Har fått midlertidig fylling tanna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå