Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #1 Skrevet 19. august 2012 Første skoledag og hun står der sikkert spent. Ny sekk. Kanskje rød? Eller gikk hun for en blå? Grønn? Sikkert smilende. Tenner som hadde blitt borte i løpet av sommeren. Undrende. Håret. Var det så lyst som bare en sommer kunne gjøre det? Hadde hun gått med på å klippe seg? Alt er nytt. Men hun havnet nok i klassen med en god del av dem hun har blitt så godt kjent med i barnehagen. Bildene som nok ble tatt. Mange. Uendelig mange. Kanskje ved siden av en småsjenert lillebror og en lillesøster som liker å lage tullefjes. Ved siden av en stolt pappa. Pappa til en skolejente. Magisk. Ny milepæl. Så fort tiden går. En rørt mamma. Tydelig rørt mamma. Sikkert litt flau skolejente. Håpløs mamma, men så stolt. Fineste skolejenta på skoleplassen. Garantert. De vokser så fort. Men på bildene fra kamera er ikke min jente å finne. Plassen hennes står glipende tom ved siden av de andre. Sekken hennes ble aldri kjøpt. Er ikke å finne i huset. Ikke skolejenta heller. Ser dere henne Den vakreste av de alle. Noen ganger er det verste i verden å være mammaen din. Skolejenta mi. Det gjør vondt i hjertet å se alle de stolte, spente og små førsteklassingene. Du er jo ikke å se. Ikke å finne. Ikke noe sted. Jeg går inn i et nytt kapittel. Et nytt kapittel i å savne deg! Jeg savner deg, Noen ganger mer enn alt. Jeg elsker deg. Noen ganger mer enn alt. ^^^^^^
Gjest Trulte med to små Skrevet 19. august 2012 #6 Skrevet 19. august 2012 Så vakkert og ufattelig vondt å lese! Tårer i øynene her og alt jeg kan er å sende deg en god varm klem <3
Gjest Heartbroken Skrevet 19. august 2012 #8 Skrevet 19. august 2012 Så nydelige ord. Og så vonde. Og dessverre så kjente. En klem og tårer fra en mamma som også har et barn for lite.
Gjest vinterbrud Skrevet 19. august 2012 #9 Skrevet 19. august 2012 En god klem til deg,dette var sterkt og rørende å lese.
TøffiTrynet☠ Skrevet 19. august 2012 #11 Skrevet 19. august 2012 Det rørte hjertet mitt... Stor klem til sterke, flotte deg! <3
Firekids Skrevet 19. august 2012 #12 Skrevet 19. august 2012 Tårene fosser. Hvilken smerte og så uendelig vakkert du klarer å skrive om det.
Himmel og hav Skrevet 19. august 2012 #13 Skrevet 19. august 2012 Kjære, kjære deg! Mine ord strekker ikke til, men dine maler bilder av jenta di så vi alle sammen kan se henne! Klem!
I scream for icecream! Skrevet 19. august 2012 #18 Skrevet 19. august 2012 Uff, dette fikk tårene mine til å renne. Så utrolig vondt og vakker på en gang. ♥
skinnfilla Skrevet 19. august 2012 #20 Skrevet 19. august 2012 <3 så utrolig vondt det må være. Sender en klem. Veldig bra skrevet rørte meg langt inn i hjertet ,spesielt når min akkurat begynte på skolen nå. Måtte lese det flere ganger, utrolig trist og urettferdig. Aner ikke hva jeg skal si, noen ganger er ikke ord nok....
Mø schæl! Skrevet 19. august 2012 #21 Skrevet 19. august 2012 Å kjære. Dette var sterkt Å lese. Og sÅ vakkert! En god, god klem <3!
Gjest Miryks Skrevet 19. august 2012 #24 Skrevet 19. august 2012 Vakkert skrevet, men ufattelig trist Sender en stor klem!
Cat.68 Skrevet 19. august 2012 #25 Skrevet 19. august 2012 Så utrulig vakkert, men samtidlig så vondt og trist. Min englegutt skulle vært en stolt rampete 3 klassing i år han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå