Gå til innhold

Litt hjelp, vær så snill? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville funnet ut hvordan de var inni. En stelleveske bør først og fremst være praktisk å ha med seg alt man trenger til en baby i. Flere rom er veldig praktisk sånn at det ikke bare er et eneste stort rom hvor du aldri finner noen ting. Feks et sted å ha bleier og våtservietter, et annet sted til skift, et tredje rom til gulpekluter og ikke minst et sted å ha lommebok og telefon uten at du må tømme ut alt i veska.

Skrevet
Jeg ville funnet ut hvordan de var inni. En stelleveske bør først og fremst være praktisk å ha med seg alt man trenger til en baby i. Flere rom er veldig praktisk sånn at det ikke bare er et eneste stort rom hvor du aldri finner noen ting. Feks et sted å ha bleier og våtservietter, et annet sted til skift, et tredje rom til gulpekluter og ikke minst et sted å ha lommebok og telefon uten at du må tømme ut alt i veska.

Det har jeg undersøkt allerede, det gjenstår bare å finne ut hvilket design :)

Skrevet

Enig med #4.

Jeg kjøpte en jeg synes var kul før fødselen. Solgte den da frøkna var 4 mnd da den ikke rommet det jeg trengte å ha med.

Skrevet

Velg en som pappaen er komfortabel med å bruke også.

Skrevet

Jeg har nummer 2.

Ville ikke valgt den igjen, da den ikke finnes praktisk.

Endte opp med at jeg likesågreit brukte en vanlig veske.

Det er liten plass i den og har ikke noen spesielle stelleveskefunksjoner, det er bare som ei vanlig veske.

Men den er jo fin da:-)

Skrevet

Jeg har nummer 2.

Ville ikke valgt den igjen, da den ikke finnes praktisk.

Endte opp med at jeg likesågreit brukte en vanlig veske.

Det er liten plass i den og har ikke noen spesielle stelleveskefunksjoner, det er bare som ei vanlig veske.

Men den er jo fin da:-)

Takk for innspill. Greit å høre fra noen som har prøvd den :) Rart det er liten plass, for når jeg ser på målene så er den så og si like stor som Emmaljunga og Simo-veskene.. Men det er kanskje noe med utformingen?

Skrevet

Åpningen er veldig liten, så den ble for trang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...