Gå til innhold

Barnetv i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først annonseres virre nøff, og så kommer noe helt annet. Så sier de at didrik og dorte kommer, og vips kommer fantorangen. Så skal liksom peppa gris komme, uten at jeg tror på dem. Og der viser de timmy tid. Et stykk 1.5åring står midt på gulvet og er veldig forvirra, og jeg aner ikke hvordan jeg skal forklare at nrk har fått surr i introene når de har lagt om til høstsendeplanen. Heldigvis glemmer de fort, de søte små. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe, merket det jeg også. Det dumme er at fantorangen sin intro er tatt opp på forhånd så han får jo ikke forklart at han surrer litt med filmsnurringen:) Vi sa til to åringen at fantorangen ikke var helt smabelgod i dag, og det ble godtatt som grunn ;)

Skrevet

Hehe ja samme her. Men da Timmy kom på ble det store gledesutbrudd på gulvet her, så da var alt glemt ;)

Vi skyldte på at fantorangen nok var sliten etter en lang uke (siden junior selv er det), og det virker som om det ble godtatt.

Skrevet

Lykke i huset når timmy kom på:-):-)

Skrevet

Joda, timmy ble godt mottatt her også, men han var litt skuffa da diddidættæ (didrik og dorte) ikke kom. Han liker sangen. Men det er glemt nå. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...