Gå til innhold

gir dere tran eller dvitamin dråper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og når startet dere med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D vitamin dråper, fordi vi er veggiser :) Begynte vel i 2 mnd alder.

Skrevet

Ingen av delene, gir Lifeline barn; en kapsel som kan åpnes i enden. Da får babyen omega 3 (som man ikke får med dråpene) samtidig som mengden ikke blir så stor som med tran. Begynte ved 4-5 uker.

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Tran, fordi det inneholder flere gunstige næringsstoffer enn bare d-vitamin.

Startet vel når ungene var noen mnd. husker ikke helt eksakt.

Skrevet

Tran, når hun var 6-7 uker.

Hun er kjempeflink, hun gaper med engang hun ser tranflaska. :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Storebror taklet ikke tran, så han fikk/får d-vitamin dråper, startet når han var 6 uker.

Lillesøster får trann, startet når hun var 6 uker, så fort "matsprøyta" med tran kommer, så gaper hun, og super det fort i seg. Får det 2 ganger pr dag (2,5 ml pr gang)

Skrevet (endret)

D-vit fordi tran lages på et forferdelig ekkelt industrilokale avdekket i Aftenposten. Uff og æsj, ble helt kvalm jeg. :(

Endret av Lettie
Skrevet

Tran. Begynte ved 4 uker. Forelpig har det ikke vært så mye gris, men jeg kommer til å bytte til D-vit.dråper hvis det blir for ille. Gjorde det med storebror.

Skrevet
Ingen av delene, gir Lifeline barn; en kapsel som kan åpnes i enden. Da får babyen omega 3 (som man ikke får med dråpene) samtidig som mengden ikke blir så stor som med tran. Begynte ved 4-5 uker.

Hvordan er de kapslene egentlig? Lukter det mye av innholdet, som tran? Og spruter det ikke når du åpner de? Hvordan gir du de til babyen? Jeg tenkte også å gi de, men de virket så knotete å bruke liksom, så endte opp med å kjøpe dråper...

Skrevet (endret)

Hvordan er de kapslene egentlig? Lukter det mye av innholdet, som tran? Og spruter det ikke når du åpner de? Hvordan gir du de til babyen? Jeg tenkte også å gi de, men de virket så knotete å bruke liksom, så endte opp med å kjøpe dråper...

Svak lukt av smaksatt tran. Jeg biter av enden, intet søl. Drypte innholdet i munnen til babyen i starten, nå suger hun på kapselen. Endret av ★

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...