Von Hertelhofen Skrevet 19. august 2012 #2 Skrevet 19. august 2012 D vitamin dråper, fordi vi er veggiser Begynte vel i 2 mnd alder.
☆☆☆ Skrevet 19. august 2012 #3 Skrevet 19. august 2012 Ingen av delene, gir Lifeline barn; en kapsel som kan åpnes i enden. Da får babyen omega 3 (som man ikke får med dråpene) samtidig som mengden ikke blir så stor som med tran. Begynte ved 4-5 uker.
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 19. august 2012 #4 Skrevet 19. august 2012 Tran, fordi det inneholder flere gunstige næringsstoffer enn bare d-vitamin. Startet vel når ungene var noen mnd. husker ikke helt eksakt.
M.I.A Skrevet 19. august 2012 #5 Skrevet 19. august 2012 Tran, når hun var 6-7 uker. Hun er kjempeflink, hun gaper med engang hun ser tranflaska.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 19. august 2012 #6 Skrevet 19. august 2012 Storebror taklet ikke tran, så han fikk/får d-vitamin dråper, startet når han var 6 uker. Lillesøster får trann, startet når hun var 6 uker, så fort "matsprøyta" med tran kommer, så gaper hun, og super det fort i seg. Får det 2 ganger pr dag (2,5 ml pr gang)
Lettie Skrevet 19. august 2012 #7 Skrevet 19. august 2012 (endret) D-vit fordi tran lages på et forferdelig ekkelt industrilokale avdekket i Aftenposten. Uff og æsj, ble helt kvalm jeg. Endret 19. august 2012 av Lettie
TPK Skrevet 19. august 2012 #8 Skrevet 19. august 2012 Tran. Begynte ved 4 uker. Forelpig har det ikke vært så mye gris, men jeg kommer til å bytte til D-vit.dråper hvis det blir for ille. Gjorde det med storebror.
Gjest -ia- Skrevet 19. august 2012 #9 Skrevet 19. august 2012 Ingen av delene, gir Lifeline barn; en kapsel som kan åpnes i enden. Da får babyen omega 3 (som man ikke får med dråpene) samtidig som mengden ikke blir så stor som med tran. Begynte ved 4-5 uker. Hvordan er de kapslene egentlig? Lukter det mye av innholdet, som tran? Og spruter det ikke når du åpner de? Hvordan gir du de til babyen? Jeg tenkte også å gi de, men de virket så knotete å bruke liksom, så endte opp med å kjøpe dråper...
☆☆☆ Skrevet 19. august 2012 #10 Skrevet 19. august 2012 (endret) Ingen av delene, gir Lifeline barn; en kapsel som kan åpnes i enden. Da får babyen omega 3 (som man ikke får med dråpene) samtidig som mengden ikke blir så stor som med tran. Begynte ved 4-5 uker. Hvordan er de kapslene egentlig? Lukter det mye av innholdet, som tran? Og spruter det ikke når du åpner de? Hvordan gir du de til babyen? Jeg tenkte også å gi de, men de virket så knotete å bruke liksom, så endte opp med å kjøpe dråper... Svak lukt av smaksatt tran. Jeg biter av enden, intet søl. Drypte innholdet i munnen til babyen i starten, nå suger hun på kapselen. Endret 19. august 2012 av ★
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå