Gå til innhold

Hvor mange barn har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fire stykker, født i 2001, 2004, 2007 og 2009.

Vi er ferdige med å få barn, ikke fordi vi ikke ønsker oss fler, men fordi alderen, økonomien og tiden ikke strekker til, derfor gir vi oss nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fire barn. Eldstemann blir 10 år i oktober, mellomste bikker 8 om 2 uker, nest minte er 5 år og minste 3 år. Skal IKKE ha flere, fire barn er rikelig :)

Skrevet

to barn. alder snart 2 og 4 år.

blir nok ikke flere barn på oss.

holder med to.

Skrevet

Har to jenter på 4 og 6 år. Hadde planer om en til, men det passet ikke inn i mannens tidsskjema akkurat da. Han er generellt lite deltakende i barnas liv, så da ble det med de to, men jeg er faktisk gla for det nå. De er bestevenniner, og har det så gøy sammen. Det er så lite arbeid med dem, og vi gjør så mye gøy. Reiser på kino, turer, ferier osv, og det er så praktisk å ha bare di to. Di har hverandre, og de er på nokså samme nivå, så trenger ikke å legge opp ferien til mange forskjellige alderstrinn, eller bekymre meg for at en av dem ikke har noen å leke med. Jeg kunne aldri i livet tenkt meg å begynnt på ann igjen nå. Har nettopp vært to uker i syden, og de styrer slik på selv at jeg fikk lest ut fire bøker. Bare sittet å kost meg uten å måtte springe etter, underholde, mekle osv. :-)

Skrevet

2 :) 1 jente på snart 3 år og 1 gutt på 2 mnd :) Er nok ferdig.

Skrevet

To barn; ene nærmer seg 9, andre 2. Ønsker meg flere - gjerne tre til - men mannen sier stopp. Jeg har alltid ønsket meg stor familie, i motsetning til ham. Gleder meg over de to jeg har, men sørger litt over de jeg aldri får.

Skrevet

En gutt på snart 8, ei jente på litt over 2 og en i magen.

Jeg så for meg to barn, mannen min ønsker seg 4. Tror det er stopp nå, men skal vel aldri si aldri...

Skrevet

Jeg har 7 barn på 22,19,10,6,5,3+minstemann på 6mnd. Vi er nå igang og prøver på nr.8.

Skrevet

Jeg har 7 barn på 22,19,10,6,5,3+minstemann på 6mnd. Vi er nå igang og prøver på nr.8.

Er det sant? Wow! Det var utradisjonelt! :o

Skrevet

Vi har 2 barn sammen, en gutt på 5 år og ei jente på 7 år.

Blir ikke flere barn her.

Skrevet
Ja mannen ville bare ha to,men gikk med på nr.3 etter noen år. Etter nr.3,har vi bare tatt imot de barna som har kommet.:o)
Skrevet

Tre gutter på 7, 4 og 1.

Vet ikke om vi er ferdige;)

Skrevet

En gutt på 19 mnd.

Snakker om å prøve å bli gravid neste år :) Så får vi se om vi ender opp med 2 eller 3 til slutt.

Skrevet

Har en på to år og en i magen som snart er klar. Holder med to tenker jeg.

Skrevet

Jeg er 26, og har to gutter på 2 år og 1 måned. Skal ikke ha flere:) Vil ha tid og overskudd til å følge dem opp på alt de måtte ønske, og kunne betale utdanningen for dem:) Har man 3 barn blir alt dette straks verre...

Skrevet

Klara klegg, ikke for å være frekk: men hvordan har dere råd til så mange barn!?? Kjempekoselig at noen velger å få så mange da:D Beundringsverdig...

Skrevet

Har to jenter på 9 og 12 år. Ingen flere her:-)

Skrevet
Ja mannen ville bare ha to,men gikk med på nr.3 etter noen år. Etter nr.3,har vi bare tatt imot de barna som har kommet. :o)

Tilhører dere en sekt?

Skrevet

Har en gutt på 2 år, og en gutt i magen.

Blir kanskje 1-2barn til om noen år, men først vil jeg nyte det å ha 2 barn. :)

Skrevet

3 stk,8,10 og 13.vil ha en til

Skrevet

Har ei lita bråkebøtte på 6mnd. Blir nok en til når hun er ute av bleia.

Skrevet
Ja mannen ville bare ha to,men gikk med på nr.3 etter noen år. Etter nr.3,har vi bare tatt imot de barna som har kommet. :o)
Tilhører dere en sekt?
Tilhører ingen sekt,kun helt "vanlige" mennesker.
Skrevet
Klara klegg, ikke for å være frekk: men hvordan har dere råd til så mange barn!?? Kjempekoselig at noen velger å få så mange da:D Beundringsverdig...
Mannen har en bra jobb. Jeg er hjemmeværende. De to eldste barna har flyttet for seg selv. Det er snakk om prioriteringer. To og to av barna deler rom,og minstemann sover hos oss. Eier et hus på 130 kv. Og barna arver klær av hverandre. For oss har det vært en velsignelse å få mange barn,men har full forståelse at ikke det er riktig for alle. Vi koser oss med ungeskokken vår<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...