Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #1 Skrevet 19. august 2012 Hvor gamle er de, og vil du ha flere?
*Lissi* Skrevet 19. august 2012 #2 Skrevet 19. august 2012 5 styker fra 1 til 15 år. Nei, skal ikke ha flere
Gjest Heartbroken Skrevet 19. august 2012 #3 Skrevet 19. august 2012 To på jord, 14 og 20 år, en i himmelen og en i magen. Skal nok ikke ha fler, men det er pga alderen min setter begrensninger, ikke pga manglende lyst.
TøffiTrynet☠ Skrevet 19. august 2012 #4 Skrevet 19. august 2012 3 stk. på snart 3, 5 og 9. Veldig ferdig med barn!
Barn 4 :) Skrevet 19. august 2012 #5 Skrevet 19. august 2012 Snart 3 en på 7 ei på 5 og 1 i magen pluss en bonusgutt på 5 skal ikkje ha fleire nei trur eg
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 19. august 2012 #6 Skrevet 19. august 2012 To på jorda: 18 mnd og 5,5 mnd og to i himmelen.. De skulle blitt 3 år i desember som kommer. Ønsker egentlig flere, men det blir nok ikke flere enn de vi har.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #7 Skrevet 19. august 2012 3 barn, i alderen 6-16 år. Skal ikke ha flere nei
Kanutten83 Skrevet 19. august 2012 #8 Skrevet 19. august 2012 Har to barn på straks 2 og 5 år, og er 22 uker på vei med nr 3, ferdig med barneproduksjonen når lillemor har kommet til verden Jeg ønsket meg 3 barn
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #9 Skrevet 19. august 2012 En på 12 og en på 19. Og nå en engel i himmelen.... Mistet siste.... Er ikke så lei meg, men tenker fortsatt på hvordan det barnet ville sett ut og hvem det var..... Tror det var ei jente med mørkt hår og mye smil..... Men det er slik jeg ser det. Vet jo ikke om det ville stemt Jeg sier meg ferdig, og vil ikke prøve igjen Nok med de to jeg har Alderen min sier jo også sitt her
Lille- MO Skrevet 19. august 2012 #10 Skrevet 19. august 2012 en på 17 mnd, og vil ha to til må bare finne meg en ny mann først
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 19. august 2012 #11 Skrevet 19. august 2012 jente på 1 år og 4 mndr og venter gutt 5 oktober kanskje et barn til om jeg finner meg en ordentlig mann..men ikke nå hastverk
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. august 2012 #12 Skrevet 19. august 2012 2 gutter på 1 år og 5 år og en bonusjente på snart 9 år Har lyst på flere, men tror ikke det blir fler
3 nøtter til Askepott Skrevet 19. august 2012 #13 Skrevet 19. august 2012 1 gutt på 18 mnd og det blir ikke fler.
☆☆☆ Skrevet 19. august 2012 #14 Skrevet 19. august 2012 En baby på 5 mndr. Kanskje vi får en til om noen år, men det er langt fra sikkert (prøverør er dyrt, slitsomt, tidkrevende og man er ikke garantert et resultat i det hele tatt).
TPK Skrevet 19. august 2012 #15 Skrevet 19. august 2012 To gutter, en på 2 år og en på 2 mnd. Håper det blir en eller to til om 3-4 år.
GlemMegEi Skrevet 19. august 2012 #16 Skrevet 19. august 2012 har to gutter på 7 og snart 5 og ei jente på 3 mnd. og sier stopp med det;-)
Tovehvit Skrevet 19. august 2012 #17 Skrevet 19. august 2012 1 sønn på 9 2 bonusprinsesser på 4 og 6 Og en liten en i magen=) Etter det så blir det full stopp^^
skinnfilla Skrevet 19. august 2012 #18 Skrevet 19. august 2012 Har tre jenter på 2,6 og 12:) eldste er bonusbarn:) Ingen planer om flere. Har jo tre perfekte;)
kaklemor Skrevet 19. august 2012 #19 Skrevet 19. august 2012 En sønn på 14 mnd og er 32 uker på vei med vårt andre barn. Foreløpig veldig greit med to tette, og hva som kommer i fremtiden vet vi ikke
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 19. august 2012 #20 Skrevet 19. august 2012 Jeg har en datter på snart halvannet år. Jeg vil veldig gjerne ha flere barn senere, men da hadde det vært fint med et stabilt forhold først. Det kommer neppe til å skje da, siden Mille er mirakel barn for jeg er steril og legen sa sjangsen for at jeg får flere barn er 1 til en million... Men jeg koser meg med det fantastiske barnet jeg har
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #21 Skrevet 19. august 2012 Jeg har en datter på snart halvannet år. Jeg vil veldig gjerne ha flere barn senere, men da hadde det vært fint med et stabilt forhold først. Det kommer neppe til å skje da, siden Mille er mirakel barn for jeg er steril og legen sa sjangsen for at jeg får flere barn er 1 til en million... Men jeg koser meg med det fantastiske barnet jeg har Kan jeg spørre hvorfor du er steril? Helt steril er du vell ikke siden du har en datter men:D Søtt navn til datteren din forresten, Mille:)
marsve Skrevet 19. august 2012 #22 Skrevet 19. august 2012 Har to på 18 mnd. Vil ha flere, men ikke før de jeg har er blitt litt større. Mann treng jeg vel også i den anledning.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 19. august 2012 #23 Skrevet 19. august 2012 Jeg har en datter på snart halvannet år. Jeg vil veldig gjerne ha flere barn senere, men da hadde det vært fint med et stabilt forhold først. Det kommer neppe til å skje da, siden Mille er mirakel barn for jeg er steril og legen sa sjangsen for at jeg får flere barn er 1 til en million... Men jeg koser meg med det fantastiske barnet jeg har Kan jeg spørre hvorfor du er steril? Helt steril er du vell ikke siden du har en datter men:D Søtt navn til datteren din forresten, Mille:) Takk ja fornøyd med det navnet =) Jeg har endometriose, og kun en fungerende eggstokk så ble jeg gravid med Mille rett etter en operasjon (legen sa min sjangse hadde økt siden man er mer åpen etter en operasjon) måtte operere bort 5 cyster. Etter Mille ble født revnet den andre eggstokken så den kan ikke lenger gi ut egg. Så nå har jeg to eggstokker kun til pynt. Jeg har også fremovervendt livmor så ekstra vanskelig for sæden og finne frem til livmoren min. Ja i det hele tatt det er litt mye greier, cyster, endometriose, fremovervendt livmor og ikke fungerende eggstokker. Men jeg fikk iallefal ett barn <3
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #24 Skrevet 19. august 2012 Jeg har en datter på snart halvannet år. Jeg vil veldig gjerne ha flere barn senere, men da hadde det vært fint med et stabilt forhold først. Det kommer neppe til å skje da, siden Mille er mirakel barn for jeg er steril og legen sa sjangsen for at jeg får flere barn er 1 til en million... Men jeg koser meg med det fantastiske barnet jeg har Kan jeg spørre hvorfor du er steril? Helt steril er du vell ikke siden du har en datter men:D Søtt navn til datteren din forresten, Mille:) Takk ja fornøyd med det navnet =) Jeg har endometriose, og kun en fungerende eggstokk så ble jeg gravid med Mille rett etter en operasjon (legen sa min sjangse hadde økt siden man er mer åpen etter en operasjon) måtte operere bort 5 cyster. Etter Mille ble født revnet den andre eggstokken så den kan ikke lenger gi ut egg. Så nå har jeg to eggstokker kun til pynt. Jeg har også fremovervendt livmor så ekstra vanskelig for sæden og finne frem til livmoren min. Ja i det hele tatt det er litt mye greier, cyster, endometriose, fremovervendt livmor og ikke fungerende eggstokker. Men jeg fikk iallefal ett barn <3 åh, da forsår jeg. Godt å høre at du fikk Mille da hvertfall:) Revnet eggstokken, autsj;( Har aldri hørt om det før, selv om jeg kan lite om fødsler. Får håpe det ikke er vanlig:( Men det virker jo som om du koser deg max med barnet du har, det er jo bra:) Har lest flere innlegg fra deg tidligere nemlig, du er jo relativt flink til å bruke nicket ditt:)
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 19. august 2012 #25 Skrevet 19. august 2012 Jeg har en datter på snart halvannet år. Jeg vil veldig gjerne ha flere barn senere, men da hadde det vært fint med et stabilt forhold først. Det kommer neppe til å skje da, siden Mille er mirakel barn for jeg er steril og legen sa sjangsen for at jeg får flere barn er 1 til en million... Men jeg koser meg med det fantastiske barnet jeg har Kan jeg spørre hvorfor du er steril? Helt steril er du vell ikke siden du har en datter men:D Søtt navn til datteren din forresten, Mille:) Takk ja fornøyd med det navnet =) Jeg har endometriose, og kun en fungerende eggstokk så ble jeg gravid med Mille rett etter en operasjon (legen sa min sjangse hadde økt siden man er mer åpen etter en operasjon) måtte operere bort 5 cyster. Etter Mille ble født revnet den andre eggstokken så den kan ikke lenger gi ut egg. Så nå har jeg to eggstokker kun til pynt. Jeg har også fremovervendt livmor så ekstra vanskelig for sæden og finne frem til livmoren min. Ja i det hele tatt det er litt mye greier, cyster, endometriose, fremovervendt livmor og ikke fungerende eggstokker. Men jeg fikk iallefal ett barn <3 åh, da forsår jeg. Godt å høre at du fikk Mille da hvertfall:) Revnet eggstokken, autsj;( Har aldri hørt om det før, selv om jeg kan lite om fødsler. Får håpe det ikke er vanlig:( Men det virker jo som om du koser deg max med barnet du har, det er jo bra:) Har lest flere innlegg fra deg tidligere nemlig, du er jo relativt flink til å bruke nicket ditt:) Takk ja vi koser oss glugg! Hun er jo så kul, og jeg elsker å være mammaen hennes. Når jeg ble gravid var det akkurat henne jeg ønsket meg, så heldig jeg var som fikk akkurat hun jeg ønsket meg! Men det var ikke vondt, jeg merket ikke noe til det. Det ble ikke oppdaget før på 6 ukers kontrollen, og da fikk jeg en liten depresjon skal sant sies. Men kan ikke gjøre noe med det. Mange er ufrivliige barnløse så jeg kan ikke klage i det hele tatt! Men den revnet visst fordi fødselen gikk så fort og så sprakk en cyste på den under fødselen pga press. Slik forstod jeg det er dette veldig uvanlig så ikke noe man må gå å være redd for Ja jeg er aldri anonym her inne på godt og vondt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå